וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לרוצח נער מקרית שמונה

גלעד גרוסמן

15.9.2009 / 13:38

הרצח הכפול בקרית שמונה הסתיים בעונש מאסר כבד: בוריס מנקין, בן 25, ירצה מאסר עולם לאחר שהורשע ברצח האכזרי של יבגני דיאקוב באוגוסט 2007

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שלישי) מאסר עולם על בוריס מנקין, בן 25 מקריית שמונה, שהורשע ברצח של הנער יבגני דיאקוב באוגוסט 2007. מנקין רצח את דיאקוב יחד עם שניים מחבריו, מכיוון שחששו שיגלה למשטרה על רצח אחר שביצעו מוקדם יותר באותו הערב.

על פי כתב האישום שהוגש נגד מנקין באמצעות עו"ד שילה ענבר מפרקליטות מחוז צפון, הוא נפגש בערב הרצח עם שניים מחבריו - פליקס גוטליב וולדיסלב בטנין. הם קנו משקאות אלכוהוליים והלכו יחד עם חברים נוספים לפארק עירוני, שם החלו לשתות. דיאקוב, אז בן 18, הצטרף אליהם.

בשלב מסוים הגיע לפארק אדם בשם אנטולי זיסקין. החבורה ישבה יחד, והתגלע ויכוח בינם לבין זיסקין. מנקין, בנטין וגוטליב דרשו פיצוי מזיסקין והחלו להכותו. הוא השיב שלא יכול לשלם פיצויים, ואז לקחו אותו השלושה למקום מוסתר ושם הכו אותו שוב. מאוחר יותר רצחו בנטין, דיאקוב וגוטליב את זיסקין והשליכו את גופתו בתעלה ליד אצטדיון הכדורגל העירוני. משפטם באשמת רצח זה נמשך.

השלושה סיפרו למנקין על הרצח, שחשש שדיאקוב "יישבר" בחקירה במשטרה וילשין עליהם. על כן, הוא, גוטליב ובנטין החליטו לרצוח את דיאקוב. הם התקשרו אליו וביקשו שייפגש עמם כדי לתאם גרסאות. כשהגיעו הארבעה למעבר חשוך הסיר מנקין את חולצתו וחנק את דיאקוב. לאחר מכן הכו חבריו את המנוח באמצעות קרש ואבן, הניחו את הקרש על צווארו של דיאקוב ולחצו עד שהפסיק לנשום. הם השליכו את הגופה לתוך פיר מים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully