וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: לבייב יממן הקמת מרכז עסקי במוסקבה

השלטונות במוסקבה מצאו דרך יצירתית להפשרת הבנייה של המרכז העסקי "מוסקבה סיטי": אפריקה ישראל תממן חלק מהפרוייקט והשלטונות יוותרו על חלקם בקניון שיוקם במרכז

רשויות העיר מוסקבה מצאו דרך יצירתית להפשרת הבנייה של המרכז העסקי "מוסקבה סיטי", אשר הוקפאה בעקבות המשבר. המושיע? לב לבייב וקבוצת אפריקה ישראל.

על פי הדיווח בעיתון הרוסי RBK דיילי, הציעו השלטונות המקומיים לחברת "בלגייט קונסטרקשן בע"מ", הנשלטת על ידי קבוצת אפריקה ישראל, לממן חלק מהפרוייקטים במרכז העסקי בתמורה לויתור על חלקם בקניון ענק המוקם במרכז.

הקניון - 179.9 אלף מ"ר שטחו, הוא החלק היקר ביותר במיזם, כששוויו ההתחלתי מוערך ב-678 מיליון דולרים (על פי הערכה מ-2008). לשלטונות מוסקבה חלק של 25% בפרוייקט, כש-75 האחוזים הנותרים נמצאים בידי קבוצת אפריקה ישראל.

חבר הדירקטוריון והנשיא לשעבר של קבוצת "סיטי" שאחראית על המיזם כולו אמר ל-RBK כי המשא ומתן בין הקבוצה לבין אפריקה ישראל נמשך כבר כחצי שנה. לדבריו, מה שנדרש מהחברה של לבייב זו השקעה בפרוייקטים הסובבים את הקניון, ביניהם בניין משרדים עם תחנת מטרו בשטח של 278 אלף מ"ר.

חברת אפריקה ישראל מסרה לוואלה! עסקים, כי אכן נתקבלה פנייה כזו על ידי עיריית מוסקבה לחברת הבת אפריקה ישראל פיתוח המקיימת עם הצדדים דיונים ראשונים בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully