וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב החורג הצליף בפעוט בסכין רותחת

קובי מנדל

15.9.2009 / 13:26

על פי החשד, אב חורג החליט לגמול את בנו מחיתולים תוך התעללות קשה: בכל פעם שהפעוט עשה את צרכיו שלא על פי רצון האב, הוא נהג לחמם סכין על גבי מנגל ולהרביץ עמו על ישבנו. התמונות קשות לצפייה

תושב כפר יאסיף בן 40 נעצר היום (שלישי) בחשד שגרם כוויות קשות בישבנו של תינוק בן שנתיים וזאת כעונש על כך שהמשיך לעשות את צרכיו בטיטולים. החשוד מוכר למשטרה בתחום האלימות במשפחה, הן כלפי אחד מילדיו מנישואיו הקודמים והן כלפי גרושתו.

מדובר בתינוק שהוא בנה של רעייתו מנישואיה הקודמים. על פי החשד, בעלה נטל סכין, חימם אותו על מנגל והניח אותו על ישבנו של הפעוט. הדבר התגלה הודות לערנות עובדת סוציאלית בבית החולים בנהריה אשר הבחינה בסימני כוויות סימטריים על גופו.

הפעוט מאושפז כעת במצב בינוני עד קשה בבית החולים בנהריה. אמו זומנה לחקירה ובתחילה הכחישה את שאירע. מאוחר יותר הודתה כי בעלה הוא זה שגרם לכוויות בעזרת סכין מלובנת. הבעל נעצר, ולדברי מפקד תחנת עכו, ניצב אבי אדרי, הוא מוכר למשטרה מתחום האלימות במשפחה וקיים נגדו מאסר על תנאי. הבעל נעצר לארבעה ימים וביום שישי תבקש המשטרה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

אתמול נפצע ילד כבן שלוש באורח קשה לאחר שנשפכו עליו מים רותחים בכפר ג'סר א-זרקא. הילד פונה בתחילה לבית החולים הלל יפה שבחדרה, אך בעקבות חומרת מצבו הועבר לבית החולים תל השומר. אמו, בת 35, נעצרה בחשד ששפכה את המים הרותחים על הילד.

על פי עדות בן דודה, היא עשתה זאת לאחר ש"הרגיז אותה". בחקירתה, סיפרה האם כי המים נשפכו מגיגית שאחזה בידיה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרה בבית משפט השלום בחדרה. יש לציין כי אביו של הילד מרצה עונש מאסר בגין אלימות במשפחה.

עדכון ראשון: 11:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully