וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדד ארנקים מנשים ונידון ל-6 שנות מאסר

קובי מנדל

15.9.2009 / 10:37

אנדרי יגנטייב, בן ה-28, הודה כי בשני אישומים של שוד ובשישה אישומים של התפרצות למחסנים. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליו שש שנות מאסר בפועל ותשלום פיצוי בסך 35,000

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שלישי) שבע שנות מאסר, מהן שש שנים לריצוי בפועל, על אנדרי יגנטייב, בן ה-28 מחיפה, שהורשע על פי הודאתו בשתי עבירות שוד ובשש התפרצויות למחסנים. בנוסף יגנטייב נדרש לשלם פיצוי בסך 35,000 לנפגעי העבירות.

כתב האישום מפרט שני אירועי שוד ולפיו יגנטייב חטף ארנקים מנשים ברחוב. עוד בכתב האישום מפורטים שישה אישומים של התפרצות למחסנים שונים וגניבה של ציוד. באישום הראשון חטף הנאשם תיק מאישה בת 59 ברחוב בחיפה וכאשר נאבקה עמו הפיל אותה אל הארץ וגרם לה לחבלות. לפי האישום השני, חטף הנאשם תיק ממתלוננת בת 64. הדבר נעשה במהלך היום ולאישה לא נגרמו חבלות. בעברו של הנאשם חמש הרשעות בעבירות של סמים ורכוש.

השופט רון שפירא ציין כי ריבוי המקרים מחייב נקיטה בענישה מחמירה ומרתיעה. תופעות אלו של עבירות רכוש גורמות לתחושה של אבדן ביטחון הציבור, אמר שפירא. "נשים נשדדות במרכז העיר לאור יום. רכושם של אנשים, בין אם בבתים ובין אם במחסנים, הופך הפקר. על מערכת אכיפת החוק להילחם בנגע זה, בין היתר בדרך של החמרה בענישה ומי שפוגע באופן שיטתי ברכושו של הציבור ובביטחונו, ראוי כי יורחק מהחברה לזמן ממושך".

עוד הוסיף השופט, כי הנאשם מבקש להשתלב בטיפול גמילה אך מתסקיר שירות המבחן עולה כי אינו בשל להליך טיפולי. "אמירות בדבר רצון להיגמל ולהשתלב בטיפול אין בהן די", אמר השופט שפירא. השופט הוסיף כי בית המשפט יסייע בידי הנאשם להגיע להליך טיפולי במסגרת ריצוי עונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully