וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 17 אנס את אחותו בת ה-8

גלעד גרוסמן

15.9.2009 / 10:10

הנער, המתגורר בתל אביב, נעצר לפני שבוע לאחר שאמו התלוננה בתחנת המשטרה בדרום העיר. כמו כן הנער מואשם גם בניסיון לבצע מעשה מגונה באחותו בת ה-13

נער בן 17 מואשם כי אנס את אחותו בת ה-8 במשך חודשים רבים. כתב האישום נגד הנער, המתגורר בתל אביב, הוגש הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב והנער נאשם גם בניסיון לבצע מעשה מגונה באחותו בת ה-13.

הנער נעצר לפני שבוע לאחר שאמו התלוננה בתחנת המשטרה בדרום תל אביב. האם סיפרה כי בנה ביצע מעשה מגונה בבתה בת השמונה וחצי, נישק אותה במקומות אינטימיים בגופה ולאחר מכן הציע לה כסף בתמורה לשתיקתה. בנוסף סיפרה האם למשטרה כי הבן ניסה לבצע מעשה מגונה גם באחותו בת ה-13. שתי האחיות נחקרו על ידי חוקרי ילדים של משרד הרווחה. האח הודה בחקירתו במעשים.

אתמול הורשעו בבית המשפט המחוזי בתל אביב חמישה צעירים בקלנסואה בביצוע אונס קבוצתי של נערה בת 16. הצעירה וחברה נוספת הגיעו בחודש נובמבר 2007 בשעת לילה לקיוסק בנתניה ושתו משקה וודקה. לפי כתב האישום החמישה רכשו לנערות בקבוק אלכוהול ובשלב מסוים, חברתה של הנאנסת חשה ברע והתעלפה. חמשת הנאשמים ניצלו זאת וגנבו מהנערות 100 שקלים ושני טלפונים ניידים. לאחר מכן הכניסו החמישה את שתי הנערות השיכורות לרכבם, הסיעו אותן לחוף סירונית ושם אנסו אחת מהן וביצעו בה מעשה סדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully