וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הורשעו באונס קבוצתי של בת 16

גלעד גרוסמן

14.9.2009 / 14:58

חמשת המורשעים הכירו לפני כשנתיים שתי נערות בנתניה, הכניסו אותן לרכבם ואנסו אחת מהן בחוף סירונית. השופטת: "הם הובילו את השתיים כדי שישמשו טרף לסיפוק יצריהם"

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד. עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע בצהרים (שני) חמישה צעירים מקלנסואה בביצוע אונס קבוצתי של נערה בת 16. הצעירה וחברה נוספת הגיעו בחודש נובמבר 2007 בשעת לילה לקיוסק בנתניה ושתו משקה וודקה. לאחר זמן קצר הגיעו חמשת הנאשמים למקום וניסו "להתחיל עימן".

על פי כתב האישום, החמישה רכשו לנערות בקבוק אלכוהול ובשלב מסוים, אמר אחד הנאשמים לחבריו בערבית: "אתם רוצים לזיין היום? יאללה בואו נלך לסירונית". חברתה של הנאנסת חשה ברע ואף התעלפה. חמשת הנאשמים ניצלו זאת וגנבו מהנערות 100 שקלים ושני טלפונים ניידים. לאחר מכן הכניסו החמישה את שתי הנערות השיכורות לרכבם, הסיעו אותן לחוף סירונית ושם אנסו אחת מהן וביצעו בה מעשה סדום.

השופטת מרים דיסקין כתבה בהכרעת הדין כי "לא יכול להיות ספק, כי כל הנאשמים בהתנהגותם עובר לאינוס ובמהלכו, הציבו את עצמם במעגל הפנימי של ביצוע משימת האינוס על שתי פניה אונס ומעשי סדום". עוד ציינה השופטת כי "מדובר בחבורה שהיתה לה מטרה משותפת: אינוס הקטינה, לשם ביצועה של המטרה. הם הובילו את הקטינות השיכורות לחוף הים כדי שישמשו טרף לסיפוק יצריהם".

אחד המורשעים בתיק, עולא צואן, נידון בשבוע שעבר ל-18 שנות מאסר, לאחר שהורשע בניסיון רצח והריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully