וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינדי נגד לבייב

גלעד גרוסמן

14.9.2009 / 14:15

האחים גינדי הגישו לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה תביעה על סך 10 מיליון שקלים נגד חברת אפריקה ישראל בבעלותו של לב לבייב ונגד דנקנר השקעות בטענה שנסוגו מעסקה

האחים משה ויגאל גינדי הגישו הבוקר (ב') לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה תביעה על סך 10 מיליון שקלים נגד חברת אפריקה ישראל בבעלותו של לב לבייב ונגד דנקנר השקעות, בטענה שנסוגו מעסקת מכירת שטח במתחם אם המושבות בפתח תקוה, עליו תכננו האחים לבנות 156 יחידות דיור.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין בועז אדלשטיין והילה לב ממשרד גולדמן, ארליך, גבר, אדלשטיין ושות', טוענים האחים גינדי כי ניהלו עם הנתבעות משא ומתן ארוך וממצה, החליפו טיוטות, ואף קיימו פגישה מסכמת לגבי מכירת השטח.

על פי התביעה, הצדדים סיכמו לחתום על טיוטת הסכם, אולם לאחר כמה ימים נשלחה לאחים גינדי "הודעה לאקונית וקצרה בדואר אלקטרוני", בה כתבו הנתבעות "הפער בין הצדדים ניכר. לפיכך, מרשותיי – אפריקה ישראל ודנקנר השקעות – מודיעות בזאת על סיום המו"מ בנדון".

התובעים טוענים, כי "הודעה זו הותירה אותם בתדהמה, הן על שום תוכנה והן על שום הדרך שבה בחרו הנתבעות להודיע על נסיגתן מן העסקה המוגמרת". עוד נטען כי "התנהגות הנתבעות התאפיינה בחוסר תום לב מתמשך, אשר בא לידי ביטוי עוד בשלב מוקדם יותר במו"מ, והגיע לשיאו בפרישתן מהעסקה".

מאפריקה ישראל ומדנקנר השקעות נמסר בתגובה (כל אחת בנפרד) כי "מדובר בתביעה מופרכת וחסרת כל יסוד משפטי - העניין יבורר במלואו בבית המשפט".

טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully