וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתור הגופות: "אין ראיות נגד פחימה"

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

14.9.2009 / 14:06

מעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח ובביתור גוופתיהן של בת זוגו ביטאריס רודוב ובתה דניס, הוארך ב-8 ימים. פרקליטו: "שעון החול של המשטרה אוזל, כי היא לא הצליחה לגבש ראיות"

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שני) בשמונה ימים את מעצרו של אלי פחימה. השופטת אמרה במהלך הדיון כי יש חשד שפחימה קשור לחשד המיוחס לו. היום הוסר צו הפרסום שהוטל על הפרשה.בין היתר עולה כי פחימה ניסה לצבוע את קירות הדירה בה רצח על פי החשד את האם ובתה, כדי להקשות על מציאת כתמי דם. ביאחב"ל מספרים כי על ידיו של פחימה נמצאו שאריות צבע.

חוקרי היאחב"ל, שהופתעו למצוא את הדירה נקייה ביום בו הגיעו לראשונה לזירת הרצח, קיבלו עדויות משכנים שטענו כי ראו אותו מנקה את הדירה במהלך הלילה. בבדיקות שערכו בדירה גילו כי פחימה שפך חומרי חיטוי למערכת הביוב בדירה על מנת להקשות על חוקרי היאחב"ל למצוא שרידי דם ודנ"א. בנוסף נמצאו שאריות של חומרי ניקוי במקום.

המשטרה אמרה בדיון שהיא מבקשת להאריך את מעצרו מחשש להימלטות מהדין ושיבוש ההליכים וציינו שייתכן ויבקשו הארכת מעצר נוספת. פרקליטו של החשוד, מנחם רובינשטיין, "להערכתי שעון החול של המשטרה הולך ואוזל, כי היא לא הצליחה לגבש ראיות נגד פחימה".

אתמול פנו חוקרי היחידה לחקירות בינלאומיות של המשטרה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה להארכה נוספת במעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח וביתור גופותיהם של בת זוגו ביטאריס רודוב ובתה דניס. החוקרים מבקשים להאריך את מעצרו של פחימה מאחר שטרם גיבשו נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום. לדברי גורמים במשטרה, היועץ המשפטי צפוי לקבל את בקשת היאחב"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully