וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות במהלך ויכוח, והורשע בהריגה

גלעד גרוסמן

14.9.2009 / 12:11

קורש דקר למוות את סמואל דסלון לפני כשלוש שנים, השופטים החליטו שלא להרשיעו ברצח. "הנאשם לא יצא כשסכין ברשותו כדי לחפש קורבן להמתה, ודאי לא את המנוח"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שני) את נתנאל קורש בן 40 מקריית עקרון בהריגתו של סמואל דסלון במאי 2006.

קורש הואשם במקור ברצח אולם השופטים קבעו שלא הוכח שהייתה לו כוונה תחילה להרוג את דסלון. על פי כתב האישום הגיח קורש למרכז מסחרי בקריית עקרון ושם הבחין במנוח. הוא שאל אותו "מה אתה מסתכל עליי", ולאחר מכן היכה אותו בראשו. דסלון השליך לעברו בקבוק בירה ואז קורש שלף סכין קפיצית ודקר את דסלון שלוש פעמים בגב ובחזה.

קורש נמלט מהזירה לאחר המעשה, החליף את בגדיו המגואלים בדם והחביא את הסכין בשדה. למרות הפרטים הללו ולמרות שהשופטים דחו את טענתו של קורש שהיה שיכור בעת המעשה הם הרשיעו אותו בהריגה בלבד ולא ברצח. "הנאשם לא יצא כשסכין ברשותו כדי לחפש קורבן להמתה ודאי לא את המנוח", כתבו השופטים בהכרעת הדין.

ד"ר דנה פוגץ', המייצגת את משפחתו של סמואל דסלון, אמרה היום לוואלה! חדשות כי "לא ברור מדוע משפט פלילי במדינת ישראל, בעבירה כה חמורה ובערכאה ראשונה, צריך להתנהל במשך ארבע שנים. הימשכות ההליכים גורמת לנזקים נפשיים מתמשכים למשפחות הנפגעים ומשפחת דסלון היא דוגמה מצערת לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully