וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרעילה את אחיה הקטן שהלשין עליה

גלעד גרוסמן

14.9.2009 / 11:39

קטינה בת 17 מהשרון מואשמת כי ניסתה להרעיל את אחיה הצעיר וניסתה לדקור אותו משום ש"הלשין עליה לאמם". מכתב האישום: "היא אינה בוחלת באמצעים לפגוע בקרובים לה"

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט לנוער בכפר סבא כתב אישום כנגד קטינה בת 17 המתגוררת בשרון המואשמת בעבירות של איומים, ניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות, שימוש ברעל מסוכן, תקיפה בצוותא ותקיפת בן משפחה בנסיבות מחמירות. הקטינה תובא היום בצהריים לביהמ"ש בכפר סבא לדיון בהארכת מעצר.

על פי כתב האישום, במספר פעמים ניסתה הקטינה לדקור את אחיה הקטן בסכין בעת ויכוח, ובפעמים אחרות גם איימה עליו בדקירה. הקטינה מואשמת גם כי במקרה אחר החדירה תרופות מדכאות עצבים, במינון הגבוה פי ארבע מהמינון המקסימלי לאדם בוגר, למשקה של אחיה הקטן. בחקירתה, אמרה הנערה שעשתה זאת משום שהוא מלשין עליה לאמה ורצתה להשתיקו.

כמו כן, מואשמת הקטינה כי תקפה, ביחד עם ידיד שלה, את אימה, במקום עבודתה, במכות לכל חלקי הגוף, וכן תקפה את מעבידה של האם, אשר ניסה להפריד בין הצדדים.

בבקשה להארכת המעצר עד תום ההליכים, כתבה עו"ד יסמין שמש מפרקליטות המרכז כי "המעשים החמורים המיוחסים למשיבה מעידים על מסוכנותה הרבה כלפי בני משפחתה בפרט וכלפי הציבור בכלל. נסיבות ביצוע העבירות מעידות כי המשיבה אינה יודעת גבולות ואינה בוחלת באמצעים כדי לפגוע בקרובים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully