וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה גופתה של בוגרת "ייל" שנעלמה?

14.9.2009 / 10:12

במשך חמישה ימים חיפשו השוטרים אחר בוגרת אוניברסיטת "ייל", ואתמול מצאו השוטרים גופה באחד מבנייני הקמפוס. המשטרה מעריכה שאנני לי שנרצחה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

האם המשטרה בקונטיקט מצאה אתמול (ראשון) את גופתה של אנני לי, בוגרת אוניברסיטת "ייל", אשר נעלמה בקמפוס האוניברסיטה לפני חמישה ימים. הגופה נמצאה בתוך קיר של אחד מבנייני הקמפוס. מוקדם יותר, חוקרי ה- FBI, מצאו בגדים מוכתמים בדם מעל אריח בתקרה באותו הבניין. "מצאנו שרידי אדם ואנו מניחים שזו אנני לי", מסרה משטרת ניו הייבן, החוקרת את המקרה, במסיבת עיתונים. המשטרה מטפלת במקרה כמקרה של רצח.

לי, פרמקולוגית מקליפורניה בת 24, נראתה לאחרונה ביום שלישי האחרון כשהיא נכנסת לבניין בתוך מתחם הרפואה של אוניברסיטת "ייל", הנמצאת בקונטיקט. מצלמות האבטחה של הקמפוס צילמו אותה נכנסת, אך למרות שכ-70 מצלמות מקיפות את הבניין אליו נכנסה, חוקרי ה- FBI לא יכלו למצוא אף צילום וידאו שלה יוצאת מהבניין. הארנק שלה, כרטיסי האשראי והטלפון הסלולרי שלה נמצאו מאוחר יותר במשרד שלה בבנין בו למדה לדוקטורט.

ארוסה של לי, ג'ונתן וידאבסקי, בוור אוניברסיטת קולומביה בניו יורק, אינו מוגדר כחשוד על ידי המשטרה, אשר מסרה כי כרגע אין חשודים במקרה. לי וארוסה, ג'ונתן וידאבסקי, היו אמורים להתחתן אתמול. הדבר בתחילה העלה את השאלה האם לי קיבלה "רגליים קרות" לפני החתונה וברחה או שהיעלמותה היא תוצאה של עבירה כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully