וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף בכלא מעשיהו

פנחס וולף

14.9.2009 / 14:00

מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס ביקר היום את השר לשעבר שלמה בניזרי בכלא מעשיהו. "הרב ומועצת חכמי התורה ביקרו את בניזרי כדי לעודדו ולחזקו לקראת הימים הנוראים"

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכה: עידן גוראל)

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף ביקר היום (שני) בכלא מעשיהו את השר לשעבר שלמה בניזרי. הרב הגיע בליווי מועצת החכמים של התנועה, פעילי ש"ס וביו"ר המפלגה אלי ישי.

בסביבת השר ישי אמרו לוואלה! חדשות כי מועצת חכמי התורה בראשות הרב עובדיה יוסף יבקרו את הרב בניזרי כדי לחזקו ולעודדו לקראת הימים הנוראים וחגי תשרי. "מועצת החכמים והרב הבינו כי הרב בניזרי ממשיך להגדיל תורה ולהאדירה גם בתוך כותלי הכלא וכבר מגיעים לשאול אותו שאלות. והוא הפך להיות כתובת לכל".

באחד בספטמבר, לפני שבועיים נכנס השר לשעבר שלמה בניזרי לכלא מעשיהו. בכניסתו למתקן ליוו אותו עשרות פעילי ש"ס. בניזרי פנה אז לפעילים ואמר כי "אני מודה לכם על כל השנים הטובות. ואני מקווה כי אחזור אליכם במהרה".

גם יו"ר ש"ס השר אלי ישי הגיע אז ללוות את בניזרי, "זה יום קשה מאוד. מדובר באיש יקר וחבר קרוב, ואנו לא מפקירים חברים. אני תקווה שהנשיא פרס לפחות יקצר את עונשו של בניזרי, זו זעקת הציבור כולו".

בניזרי הורשע באפריל אשתקד בקבלת כסף וטובות הנאה מהקבלן משה סלע, ובתמורה סייע לו בקידום עסקיו. בית המשפט המחוזי בירושלים גזר עליו שנה ושישה חודשי מאסר, אולם בית המשפט העליון החמיר בעונשו. "השחיתות הגוברת במוסדות השלטון הישראלי מחייבת לעשות מעשה על ידי הצבת תג מחיר גבוה", הבהיר השופט אדמונד לוי בגזר הדין.

בניזרי ביקש לדחות את תחילת ריצוי המאסר בשל בעיות רפואיות ובשל רצונו לבלות את תקופת החגים עם משפחתו ולהיות נוכח בהולדת שניים מנכדיו. אולם בית המשפט דחה העליון את הבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully