וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן נאבק בארה"ב בשל "תמיכתה בישראל"

14.9.2009 / 6:43

שלושה ימים אחרי יום השנה השמיני לפיגוע בתאומים, משחרר אוסמה בן לאדן קלטת חדשה הפונה לאמריקאים. "הסיבה לסכסוך ביננו הוא תמיכתכם בישראל הכובשת"

מנהיג אל קאעידה, אוסמה בן לאדן, הפיץ הלילה (שני) קלטת שמע חדשה בה הוא מזהיר את האמריקאים מקיום קשרים קרובים עם ישראל. "הגיע הזמן שתשחררו עצמכם מהפחד והטרור האידיאולוגי של הנאו קונסרבטיבים והלובי הישראלי", אמר בן לאדן, "הסיבה לסכסוך ביננו הוא התמיכה שלכם בישראל שכובשת את ארצנו פלסטין".

בקלטת באורך 11 דקות, שתוכנה הופץ באתר אינטרנט איסלאמי, אמר המבוקש מספר אחת בעולם כי בעידן הנשיא אובמה לא חל שינוי של ממש במדיניות ארצות הברית. זאת מפני שאובמה השאיר בעמדות כח אישים כדוגמת שר ההגנה רוברט גייטס, שכיהן גם בתקופת הנשיא הקודם בוש. "אם תפסיקו להילחם באפגניסטן, בסדר. אם לא , לא תהיה לנו ברירה מלבד להאבק בכל חזית...", אמר מנהיג אל קאעידה.

"אם תחשבו היטב על מצבכם, תראו שהבית הלבן נשלט על ידי קבוצות לחץ", אמר בן לאדן בקלטת, שפורסמה בשבוע בו צויינו שמונה שנים לפיגועים במגדלי התאומים. "במקום ללחום לשחרור עירק - כמו שבוש טען - יש ללחום לשחרור הבית הלבן. רק החלפתם את הפנים שבשלטון, אך אובמה הוא אדם חלש. הוא לא יכול לעצור את המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully