וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אחיה של חברת כנסת לשעבר ממרצ נרצח

14.9.2009 / 3:31

מוחמד עבדאללה עמשה ג'אבר, אחיה של ח"כ לשעבר חוסניה ג'בארה, נפצע אנושות מפיצוץ מטען נפץ בביתו שבטייבה. מאוחר יותר מת מפצעיו. הרקע למעשה עדיין לא ידוע

חשד לרצח בטייבה. מוחמד עבדאללה עמשה ג'אבר, בן 67, אחיה של חברת הכנסת לשעבר מטעם מרצ חוסניה ג'בארה, נרצח הלילה (שני) בפיצוץ בביתו שבטייבה. מחקירת ראשונית עולה כי מטען נפץ הושלך לעבר ביתו, וכשהאיש התקרב אליו, אירע פיצוץ והוא נפצע אנושות. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מת מפצעיו.

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירת האירוע. עם זאת, הרקע למעשה עדיין אינו ידוע. דובר מרחב שרון במשטרה, זיוון פריידין, אמר לוואלה חדשות כי האיש אינו מוכר למשטרה. "לפי מה שידוע לנו לקורבן אין קשר לפלילים. מהבחינה הזו, זה בהחלט מקרה תמוה". עד כה לא נעצרו חשודים במעשה.

רק כמה שעות קודם לתקרית בטייבה, נהרג ביריות גבר בן 40 בקיבוץ זיקים. החשוד בירי הוא קצין במשמר הגבול, אשר עבר באחרונה להתגורר בקיבוץ עם משפחתו. מחקירה ראשונית עולה, שההרוג הטריד את משפחתו של קצין המשטרה. אתמול התפתח בין השניים עימות מילולי, במהלכו איים ככל הנראה האיש על קצין המשטרה במוט ברזל. הקצין שחש מאויים, שלף את אקדחו וירה לעבר האיש מספר כדורים, ששניים מהם פגעו בראשו. אנשי מגן דוד אדום מצאו את המוט ליד האיש.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully