וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם "מבתר הגופות" ישוחרר לביתו?

איילה חננאל

13.9.2009 / 17:34

המשטרה תבקש מחר בפעם הרביעית להאריך את מעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח בת זוגו ובתה. הסיבה: קשיים בגיבוש הצהרת תובע. פרקליטיו: "אין לו יד בדבר. הגיע הזמן שישוחרר"

חוקרי היחידה לחקירות בינלאומיות של המשטרה פנו היום (ראשון) ליועץ המשפטי הממשלה בבקשה להארכה נוספת במעצרו של אלי פחימה, החשוד ברצח וביתור גופותיהם של בת זוגו ביטאריס רודוב ובתה דניס. החוקרים מבקשים להאריך את מעצרו של פחימה מאחר שטרם גיבשו נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום. לדברי גורמים במשטרה, היועץ המשפטי צפוי לקבל את בקשת היאחב"ל.

מחר יובא פחימה להארכת מעצר רביעית בבית משפט השלום ברמלה. גם אם יאשר היועץ המשפטי את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של פחימה מעבר לחודש הימים המותרים בחוק, יש בכוחו של השופט להחליט על שחרורו של פחימה, אם יחליט כי אין בידי היחאב"ל די ראיות. במקרה זה פחימה ככל הנראה ישוחרר לביתו.

עם זאת, גורמים ביאחב"ל מציינים כי "מדובר בתיק מורכב ביותר ולא פשוט, יש בידינו ראיות חזקות המעידות על היותו של פחימה הרוצח והחקירה נגדו מתקדמת, הרי אם לא כך היה מצב, השופט לא היה מאריך את מעצרו של פחימה מעל לשלוש פעמים ודורש שהחקירה תהיה תחת פיקוח בית המשפט". בהארכת המעצר הקודמת קבע שופט בית המשפט השלום ברמלה, עמי קובו, כי פחימה מסוכן לציבור וקיים חשש סביר כי ינסה להימלט מהארץ אם ישוחרר, "שוכנעתי כי המשטרה חוקרת בשקידה", כתב.

עורכי הדין אורן שפקמן ומנחם רובנשטיין המייצגים את פחימה אמרו כי "סימני השאלה הולכים ומתגברים נוכח העובדה שאנו עומדים ביום השלושים למעצרו של מרשנו וטרם הוגש כתב אישום. זאת למרות הצהרתה של היחידה החוקרת ביום השני למעצרו, לפיה פוענח הרצח". עורכי הדין אמרו כי "הגיע זמן שהחשוד שהינו חף פשע ואין לו יד ודבר בעניין ישוחרר לביתו".

על פי החשד, פחימה רצח את בת זוגו בת ה-61, ואת בתה מנישואים קודמים, בת 35, ביתר את גופותיהן, ניסה להצית אחת מהגופות בפח אשפה ברמת גן, ואת האחרת השליך למימי נחל אלכסנדר. ככל הנראה, הוא העריך כי איש לא יבחין בחסרונן של הנשים, משום ששתיהן עלו מרומניה לבדן ואין להן קרובי משפחה בישראל. במשטרה חושדים כי פחימה רצח את בת זוגו משום שרצה לרשת את דירתה ברמת גן, אותה קנתה לפני כשנה. הוא מכחיש את כל החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully