וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כלאו עובדת זרה בשירותים במשך שנתיים

איילה חננאל

13.9.2009 / 16:52

בני זוג ממזרח ירושלים חשודים שהחזיקו בביתם עובדת זרה תושבת הפיליפינים בתנאי עבדות. לעובדת לא נתנו חופשות או שכר ודרכונה נלקח ממנה

מידע שהתקבל במשטרה בעקבות פנייה של ארגון "קו לעובד" הביא לחשיפה של פרשת כליאה חמורה של מהגרת עבודה מהפיליפינים בשכונת שועפט במזרח ירושלים. בעקבות דיווח של הארגון פתחה זרוע סער של המשטרה בחקירה שבראשה עמד רב פקד משה אביטל, ראש המחלק לסחר ועבדות ביחידה הארצית לחקירות כלכליות.

מחקירת המשטרה עלה כי העובדת הזרה, הצליחה להימלט מבית מעסיקה לאחר שנכלאה שם במשך קרוב לשנתיים. בחקירה סיפרה העובדת הזרה כי הובאה באופן לא חוקי מירדן והוברחה ארצה. לדבריה, היא שוכנה בבית מעסיקה והועסקה בתנאי עבדות. לטענת העובדת, היא היתה כלואה בבית, עבדה ברציפות ללא חופשות, דרכונה נלקח ממנה על מנת שלא תוכל להימלט והיא לא קיבלה שכר עבור עבודתה. כמו כן טענה העובדת כי נאלצה ללון בחדר שירותים צר וקר.

על פי החשד,מעסיקה של העובדת הזרה חשש כי תפליל אותו, ודיווח במשטרת ירושלים כי העובדת ברחה מהבית לאחר שגנבה לו תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים. העובדת עצמה הועברה בינתיעם למקלט שייעודו טיפול בנפגעי סחר ועבדות.

הלילה בפעילות של זרוע סער אותרו ארבעת בני המשפחה אשר עוכבו לחקירה ומתוכם נעצרו בני הזוג שיובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. במהלך הדיון תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בחשד לסחר בבני אדם, כליאה ועבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully