וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעשייה היחידה היציבה היא תעשיית המצבות"

עומר רבין

13.9.2009 / 15:54

יו"ר ישקר, איתן ורטהיימר, טען בועידת דה-מארקר לחדשנות עסקית כי "אין תעשיות מוגנות שחסינות למשבר". טען כי על אף הירידה ברווחים - הוא מרוצה ממצבה של החברה בראשה הוא עומד.

"התעשייה היחידה היציבה היא תעשיית המצבות" כך אמר היום יו"ר ישקר איתן ורטהיימר בתשובה לשאלה "האם ישנן תעשיות מוגנות החסינות למשבר". התעשיין הידוע שעומד בראש החברה שנרכשה לאחרונה ע"י המיליארדר וורן באפט טען עוד כי על אף שהחברה שלו מרוויחה פחות כסף השנה לאור המשבר "זה לא אומר שאנחנו פחות מבסוטים".

"בטכנלוגיה אין קיצורי דרך. אם תנסה, תקבל בעיטה בישבן. אתה מוכרח לבסס כל דבר כי כל מוצר הוא כמו שגריר", הסביר ורטהיימר את המושג חדשנות עסקית בעיניו. "אני מאחל לעצמנו שתמיד יעתיקו אותנו - זה סימן שאנחנו לפני כולם".

יו"ר ישקר, ששוחח עם עורך עיתון דה-מארקר גיא רולניק במסגרת כנס שערך העיתון, שידר אופטימיות בכל הנוגע להיחלצות הכלכלה הישראלית מהמשבר הנוכחי: "לחץ ומתח יוצרים את האווירה הכי נכונה לפיתוח. כשהכל חלק, לא קורה כלום. כולם מבינים שמי שישאר זה רק מי שיעבוד הכי חכם, יעיל ונכון. אני צופה שאחרי המיתון תהיה המון חדשנות בעולם. הלחץ הזה יעשה רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully