וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרה סמול

13.9.2009 / 12:45

שמואל הספרי ואלדד יניב ניסחו את מניפסט השמאל הלאומי וטינפו על המשתמטים, אבל לא הלכו מספיק רחוק לטעמו של אודי הירש. הנה 10 הצעות אופרטיביות להכחדת השמאל הליברלי

אושר עילאי הציף אותי כשקראתי את הקטעים שפורסמו מתוך מניפסט השמאל הלאומי של שמואל הספרי ואלדד יניב, שקוראים להכניס משתמטים מהצבא לכלא, לאסור על הוצאת דרכון זר, מתרגשים ממשחקים של הנבחרת ולא מתים על ערבים. סוף סוף, חשבתי, סוף סוף מישהו אומר את מה שכולם חושבים. את מה שההורים שלנו חושבים. את מה שהטוקבקיסטים חושבים. את מה שנהג המונית הממוצע חושב. את מה שיאיר לפיד כותב בכל שבוע. כלומר, כמעט כל ישראלי ממוצע אומר את זה כל הזמן, בכל מקום, בכל שיחת סלון, אבל עכשיו המחזאי הידוע והיועץ הפוליטי הממולח מעלים את הדברים החריפים האלה – כלומר האולטרה-שמרניים האלה – על הכתב. והם עושים זאת בבהירות ובחדות, כמו שמחזאי ידוע ויועץ פוליטי ממולח יודעים לעשות. בעצם, נהג מונית היה מנסח זאת בדיוק אותו הדבר, אבל היי, הוא לא כתב יצירה קאנונית כמו "פולישוק".

ובכל זאת, חשתי שהספרי ויניב לא הלכו עד הסוף. הם הציגו חזון, אבל לא מפת דרכים מפורטת להחזרת השמאל הלאומי לתלם. בכלל, אני חושב שהם היו עדינים מדי עם השמאלנים הליברלים, כל השלושה שנשארו. והרי באנשים המסוכנים האלה אסור לטפל בכפפות של משי, אז הנה כמה רעיונות חדשים ליישום רעיונותיו של השמאל הלאומי.

1. האיום הטיראני א'

הקבינט המיוחד לטיפול באיום האירני יפורק, ותחתיו יקום קבינט מיוחד לטיפול באיום הטיראני, על שם שחקן הקולנוע והתיאטרון המשתמט איתי טיראן ימ"ש. הקבינט יתחייב לקבל החלטה לזרוק לכלא ל-20 שנה לפחות כל משתמט, בלי לפשפש בציציותיו, במצבו הנפשי והרפואי, ובנוסף להרוס את ביתה של משפחתו. במקביל, יפתח השב"ס במגעים עם חברת קומקומים עם חוטי חשמל ארוכים, שייועדו לאגף המשתמטים.

2. האיום הטיראני ב'

כדי להבטיח מעל לכל ספק ששחקני ישראל הם פטריוטיים, בסרטי קולנוע – ובפרט בסרטים אנטי מלחמתיים – ישחקו רק שחקנים בדרגת סגן אלוף ומעלה. פו"מ ייקרא מעתה בית ספר לפיקוד ומשחק. השחקן הראשי בסרטם הבא של איתן פוקס וגל אוחובסקי יהיה גבי אשכנזי, שיצולם בעירום חלקי עם הבמאי על שער מוסף הארץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

3. גדר ההפרדה

גדר תוקם סביב שכונות במרכז תל אביב ובצפונה שמזוהות עם השמאל הליברלי. חומר הקריאה היחיד שיותר באזור זה יהיה העיתון "ישראל היום" ומניפסט השמאל הלאומי.

4. תגובה ציונית הולמת

כל אימת שייפול טיל מסוג קסאם או קטיושה בשדרות או בנהריה, יכוון תותח שיוצב על גג מגדל משרד הביטחון בקריה אל עבר השכונה המגודרת, ויחריב חלקים ממנה. כך ייאלצו התל אביבים המנותקים להפנים במהירות רבה עד כמה המצב בגבולות נורא ויתמכו במלחמות המגן שתנהל ישראל ללא הפסקה, כמו שהשמאל הלאומי אוהב.

5. הגודעים ברינה

במסגרת שיעורי של"ח בשכונות צפון תל אביביות ייצאו התלמידים לסייע בגדיעת עצי זית בכפרים פלסטינים, במטרה לשים קץ לרגשות האשמה העלובים שמפעמים בהם וכדי לבטל את האמפתיה ההרסנית לצד השני. הם יעשו זאת תוך ספיגת יריקות מנערי גבעות, על מנת לחשלם לקראת השירות הצבאי, ממנו לא יוכלו להתחמק כעת.

6. סמולנים אומואים

יוקם מיניסטריון מיוחד לענייני הלשנות על שמאלנים ליברלים. בפרט, יתמקד המיניסטריון באנשים אנינים שמוצאים כי ההחלפה בין המילה "שמאל" ל"סמול" אינה מצחיקה, ילדותית ומטופשת. אנשים אלה ייחטפו מבתיהם באישון לילה ובדומה למהפכת התרבות בסין, יעברו שנה של ביזוי והשפלות ביציע המזרחי באצטדיון טדי, ביחד על אוהדיה של בית"ר ירושלים. הם יוכלו לצאת מההסגר ולחזור לחיק משפחותיהם רק לאחר שינהלו קטטה עם אוהדי סכנין תוך זעקות "מוחמד האומו" (איזה צחוקים, א' במקום ה').

7. ביטול זכות השיבה

ישראלי בעל דרכון זר המעוניין להמשיך להתגורר בארץ יעבור טקס משפיל במשרד הפנים, שבמהלכו ייאלץ להמתין יום שלם בתור לחידוש הדרכונים, ייעקף בצורה מבזה על ידי ישראלים פטריוטיים בעלי דרכון יחיד ובסופו ייקרע דרכונו הזר. באותה הזדמנות, זקנם של עבדקנים ייקצץ.

8. החוק על שם "23, כנס לי לתחת"

מחשבו של הטוקבקיסט השמאלני-ליברל האחרון יוחרם בפשיטה על ביתו. לאחר מכן, כשיימצא שם חומר פדופילי (הרי כולנו יודעים מה שמאלנים עושים בזמנם הפנוי) הוא ייזרק לכלא, כך שהזירה תהיה פתוחה לחברי השמאל הלאומי להשתלט על השיח הציבורי ולפעול כדי להפוך את ישראל לחברת מופת, כהגדרת הספרי ויניב, כלומר לקלל בטוקבקים שמאלנים-מסריחים-אוהבי-ערבים.

9. שלום ולא להתראות

אדם שאינו נמנה על תעשיית השלום ימונה לראש מרצ, שתעבור מיתוג מחדש. יש לשקול את מועמדותו של אפי איתם, אך כיוון שבמהלך מלחמת לבנון השנייה גילה מורך לב כשדאג לגורל בנו הלוחם כדאי להעדיף על פניו את מיכאל בן ארי.

10. גם "חורף 73" היה אחלה שיר

סדרות טלוויזיה סופר-בינוניות, שמאופיינות במשחק גרוע, דיאלוג לא אמין וקלישאות פוליטיות דלוחות יזכו להערכה עצומה כיוון שהיוצר שלהן מפורסם, נחשב והכי חשוב - משתייך לשמאל הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully