וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים על פרס: "הוא לא ניתן לעצירה"

פנחס וולף, נעמה טלמור ואיילה חננאל

13.9.2009 / 9:49

חלק מישיבת הממשלה הוקדשה לאיחולי החלמה לנשיא שמעון פרס. נתניהו סיפר שביקש מהנשיא לנוח ו"להיפגש רק עם מיטשל היום". השר שלום: "הוא ימשיך להוביל את עם ישראל"

נעם כהן

(צילום: נועם כהן, עריכה: לירז ליבנה)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (ראשון) בישיבת הממשלה לתקרית בה התעלף אמש נשיא המדינה, שמעון פרס, בארוע בתל אביב. "יחד עם כל עם ישראל שמעתי אמש בדאגה שנשיא המדינה חש שלא בטוב. התקשרתי אליו מיד ואיחלתי לו בשמי, בשם רעייתי ובשם עם ישראל את תקוותינו שירגיש טוב". נתניהו סיפר ששוחח עימו שוב הבוקר, "לא ניתן לעצור את שמעון", אמר נתניהו, "ביקשתי ממנו שייפגש רק עם מיטשל ושחוץ מזה ינוח קצת, כי ישנה דאגה אמיתית מצד כל האזרחים לנשיאנו".

השרים ניצלו את ישיבת הממשלה לשלוח איחולי החלמה לנשיא. סילבן שלום, השר לפיתוח אזורי, איחל "אני בטוח שהוא ימשיך להוביל את עם ישראל בתפקידו כנשיא ואני מקווה שהשנה החדשה תביא אותו להמשיך לפעול במרץ למען עם ישראל". שר החינוך, גדעון סער אמר שהוא משוכנע כי פרס ישוב לאיתנו כבר היום. "כולנו מכירים את נמרצותו, אני מאחל לו בריאות טובה ושנה טובה", אמר סער. גם מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, טלפן הבוקר לנשיא, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלמה.

נשיא המדינה שמעון פרס שוחרר הבוקר מבית החולים שיבא בתל השומר ועשה את דרכו לבית הנשיא בירושלים. כל הבדיקות שנעשו הלילה והבוקר נמצאו תקינות לחלוטין. באישור הרופאים יחזור נשיא המדינה לפעילות מלאה וייפגש היום בשעה 16:00 עם השליח האמריקני המיוחד ג'ורג' מיטשל. השניים צפויים לשאת הצהרות מדיניות בפתח הפגישה.

"חסר סבלנות לחזור לעבודה"

אמש התעלף פרס, בן 86, באירוע במרכז יצחק רבין ברמת אביב. בתוך זמן קצר הוא שב להכרתו וקם על רגליו. צוות מגן דוד שהוזעק למקום פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בית החולים תל השומר. מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר הבוקר כי "על הנשיא שמעון פרס עבר לילה שקט. הוא ישן טוב ומצבו הגופני טוב. במהלך הבוקר יקיימו הרופאים הערכת מצב".

דוברת בית הנשיא איילת פריש סיפרה הבוקר כי "הנשיא כבר חסר סבלנות לחזור לבית הנשיא לעבודה רגילה, הוא כבר ביקש שלא נבטל לו את לוח הזמנים, ואנחנו התעקשנו לפחות לבטל את הלו"ז של הבוקר".

אחת מעוזרות הנשיא סיפרה לוואלה! חדשות כי "אנחנו מתקשות לעמוד בקצב האירועים של הנשיא. זה קצב שלא ייאמן. במעט זמן הקצב הוא כל כך אינטנסיבי. הדיון לגבי לוח הזמנים שלו הוא מאבק מתמשך. אנחנו מתכננים את לוח הזמנים של הנשיא, כך שהוא יוכל לקיים פגישות, להשתתף באירועים ובראיונות, והוא רוצה לעשות את הכל".

אמש, לאחר אשפוזו של הנשיא פרס בבית החולים, אמרה הדוברת פריש כי "נשיא המדינה נאם היום בפני מנהיגות צעירה במרכז רבין. לפי הרופא האישי שלו ד"ר רפי ולדן, היתה לו ירידה בלחץ הדם. הוא התעלף למשך מספר שניות, ושב מיד להכרה". פריש הוסיפה, כי לאחר ששב להכרה הוא סירב להתפנות לבית החולים. "הוא החל לריב עם יועציו", העידה פריש, "ואמרנו לו שרופאו האישי יקבע. בסופו של דבר הוא פונה, נעשו לו בדיקות וכולן יצאו תקינות. הצלחנו לשכנע אותו שיישאר לפחות להשגחה בבית החולים תל השומר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully