וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הבין-אמריקאי מחפש אתכם

אביטל מולאי

13.9.2009 / 11:05

בשורה לישראלים: מעתה ניתן להגיש מועמדות לעבודה בבנק הבין-אמריקאי לפיתוח. חיפוש המועמדים יתבצע השבוע

הבנק הבין-אמריקאי לפיתוח (www.iadb.org) הוא המוסד אשר אמון על הפיתוח הכלכלי של מדינות אמריקה הלטינית. בשבוע שכבר נמסר, כי הבנק פותח את שעריו בפני עובדים ישראלים.

מטה הבנק נמצא בוושינגטון אך נציגיו פרוסים בכל מדינות אמריקה הלטינית (אמל"ט). הבנק מלווה מדי שנה כ-7 מיליארד דולר לרשויות ממשלתיות במדינות אמל"ט לצורך פרויקטים של פיתוח כלכלי. לבנק יש גם זרוע למימון פרויקטים של הסקטור הפרטי.

משרד התמ"ת בעד

בועז הירש, ראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת מציין כי פעילות זאת משתלבת היטב עם המאמץ שמפנה מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת להגברת הפעילות מול הארגונים הבינ"ל היושבים בוושינגטון, דוגמת הבנק הבין-אמריקאי לפיתוח והבנק העולמי. בהנחיית מנכ"ל משרד התמ"ת הועמד נושא החדירה למכרזים בינ"ל בעדיפות גבוהה במשרד התמ"ת.

ישראלים בבנק הבין-אמריקאי לפיתוח

יצוין, כי בבנק חברות כ-50 מדינות. ישראל חברה בו כבר כמה עשרות שנים. נציג מטעם בנק ישראל יושב בדירקטוריון הבנק, אולם כיום לא מועסקים בבנק עובדים ישראלים. הנציג הישראלי, דני כהן, הפנה את תשומת לב אגף משאבי אנוש בבנק לנקודה זאת, ואלו הגיבו מייד בחיוב.

נמסר כי בין התאריכים 15.9-17.9 תגיע לישראל נציגה מטעם הבנק על מנת לחפש מועמדים להשתלב בעבודה בבנק. אלו צריכים להיות בעלי תואר שני, דוברי אנגלית וספרדית.

בשנה הקרובה אמורות להתפנות כ-100 משרות בבנק. רובן בוושינגטון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לנטע בר-אל במינהל לסחר חוץ, משרד התמ"ת בדוא"ל: netta.bar-el@moital.gov.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully