וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "הדיווחים על שליט - רק בלוני ניסוי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.9.2009 / 21:00

לדברי בכיר הארגון סלאח ברדוויל, הפרסומים על התקדמות במו"מ לשחרור החייל החטוף "אינם אלא בלוני ניסוי הרחוקים מהאמת"

חמאס מכחיש את הדיווחים אודות התקדמות המגעים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. לדברי בכיר הארגון סלאח ברדוויל, אין כל חדש במגעים לשחרורו. "כל מה שפורסם בנושא זה אינו אלא בלוני ניסוי הרחוקים מהאמת. כל מה שפורסם בתקשורת, לא הודלף מצד חמאס", הבהיר.

אף על פי כן, משלחת בראשות ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, תגיע היום לקהיר במטרה לדון עם בכירי המודיעין המצרי בחידוש שיחות הפיוס עם פתח ובעסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. המשלחת צפויה להיפגש עם בכירי המודיעין המצרי ובראשם ראש המודיעין עומאר סלימאן.

הבוקר דווח כי ישראל ומצרים נמצאות על סף גיבוש הבנות הנוגעות להתפתחויות בתהליך השלום בין ישראל לפלסטינים ולעסקה לשחרור שליט. העיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון דיווח מפי מקורות ישראלים ומצרים בקהיר כי הבנות אלו יביאו להכרזה על החלטות חדשות שייחשפו לאחר פגישתו מחר בקהיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא מצרים חוסני מובארק.

לטענת המקורות, בימים האחרונים קיים ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן שתי פגישות חשובות בנוגע לעסקת שליט, האחת עם הממונה על המגעים מטעם ישראל, חגי הדס, והשנייה עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל. על פי המקורות, ביקור הדס בקהיר ארך מספר שעות, במהלכו נפגש עם סלימאן ויועציו הבכירים על מנת לדון בפרטים הנוגעים לשחרור האסירים הפלסטינים תמורת שחרור שליט. "הדס הגיע לשדה התעופה שעות ספורות אחרי שמשעל עזב", ציינו.

  • עוד באותו נושא:
  • גלעד שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully