וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשכת נתניהו נהנים לשחק מחבואים

תום גולדהנד

12.9.2009 / 10:30

פרשת הנסיעה החשאית של ראש הממשלה לרוסיה, חשפה יותר משהסתירה. כעת כולם יודעים כי בלשכת נתניהו יש יותר סכסוכים מיועצים. הש.ג התורן במקרה הזה הוא בדרגת אלוף

ראש הממשלה בנימין נתניהו אוהב לשחק מחבואים, משחר נעוריו הוא אהב את המשחק הזה. זה מחזק את השרירים, שומר על הערנות, ובעיקר נורא מצחיק. נתניהו, כך זה נראה, נשאר עדיין נער שובב עם חיוך ממזרי. בביתו שבירושלים כבר עברו הזמנים של משחקי המחבואים, הנערים כבר בגרו ולשחק מחבואים בשניים זה קצת פחות נחמד.

מרבית ראשי הממשלה בישראל היו מביאים את עבודתם הביתה. אין מה לעשות, לראשי ממשלה בישראל יש הרבה עבודה. השבוע החליט ראש הממשלה הנוכחי להביא את הבית לעבודה. הכל החל ביום שני, ראש הממשלה היה צריך להיפגש עם פלוני אלמוני למטרה אלמונית בעיר פלונית (השמות והמטרות אינם שמורים במערכת, הם פשוט עדיין מתחבאים ולא ידועים).

התייעץ לו נתניהו עם מקורבים מאוד מאוד קרובים ועם יועצים מאוד מאוד מייעצים וביחד הוחלט לקפוץ לביקור בחו"ל לפגישה החשובה. ההכנות נעשו ורק דבר אחד נשכח - להודיע ליועץ התקשורת, להלן הש.ג שעמד חוצץ בין לשכת ראש הממשלה לבין העיתונאים הרשעים, שראש הממשלה לא יגיע היום לעבודתו כרגיל בלשכה.

העיתונאים דווקא כן הגיעו לעבודה באותו היום, הם שאלו שאלות וחקרו היכן בעולם נמצא ראש הממשלה בנימין נתניהו. הגמגומים שהגיעו מלשכתו של ראש הממשלה ומיועציו הקצת פחות קרובים רק הגבירו את הדאגה והסקרנות. יועץ התקשורת של נתניהו, ניר חפץ, לא רצה לשקר (תכונה מוזרה לדובר) ולכן החליט המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף מאיר כליפי, לשכב על הגדר עבור המפקד והוציא בעצמו הודעה לפיה נתניהו מסייר במתקן ביטחוני בארץ, בכך חתם למעשה את גורלו והפך רשמית לש.ג התורן החדש שאליו יופנו כל החיצים עד הפרשה הבאה.

יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה

לשכתו של ראש הממשלה אינה מן המסודרות. על קודמו בתפקיד אהוד אולמרט אפילו יריביו הפוליטים נאלצו להודות בחירוק שיניים כי בתור מנכ"ל של מדינה הוא עשה עבודה לא רעה בכלל, והמים בלשכתו זרמו על מי מנוחות. השלטון התחלף והדיווחים שמתפרסמים בעיתונים על הנעשה בלשכתו של נתניהו מצביעים על כך שהמים כבר לא זורמים כמו פעם וקצת מסריח שם בביצה.

בלשכת ראש הממשלה יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה, ויד ימינו של נתניהו עושה מה שבראש שלו. כעת שוב מחפשים מי נתן את ההוראה? מי ידע עליה ואיך מגלגלים את האשמה כמה שיותר רחוק. הסיפור אינו כה חמור כפי שהוא מצטייר, לא מדובר בעסק ביש מדיני, נזק ביטחוני לא נגרם למדינת ישראל ושליחויות חשאיות בין ראש הממשלה לאישים בכירים ועלומים יימשכו ככל הנראה כתמול שלשום. הסיפור הזה כן מראה עד כמה לשכתו של נתניהו אינה מסודרת, וזה כבר עסק ביש מסוג שונה לגמרי. אם הבית שרוי באנדרלמוסיה וכאוס לך תוכיח שאתה יכול לנהל עסק מסודר. אם בד' אמות לשכתך שורר בלאגן איך אתה יכול אפילו לקוות להתנהלות תקינה מול "חברי" מפלגתך, יריביך הפוליטיים והפרטנרים לשלום.

בלשכת ראש הממשלה נראה שהבינו את הלקח - משחקי המחבואים יאוכסנו בבויידם וכעת מתכננים יועציו שנשארו לעבור למשחק אחר לגמרי, גם הוא משחק ישן ואהוב מהילדות של כולנו – "אחת, שתיים, שלוש, דג מלוח". גם במשחק הזה האחרון שיישאר כנציב מלח בודד וגלמוד יהיה הש.ג התורן, אבל כפי שזה נראה היום בלשכת נתניהו הדג מסריח מהראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully