וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה שחררה את שלום דומרני למעצר בית

איילה חננאל

11.9.2009 / 14:00

מה שבתחילת השבוע נראה כפשיטה על ארגון הפשע של שלום דומרני הסתיים בקול ענות חלושה. המשטרה לא ביקשה את הארכת מעצרו של דומרני לאחר שהבינה כי אין לה ראיות

שלום דומרני, מי שהוגדר על ידי המשטרה בדרום כ"יעד מספר 1", שוחרר היום בצהרים (שישי) למעצר בית. דומרני שוחרר בתחנת המשטרה במבצע חשאי בו הוא הוצא מהדלת האחורית של תחנת המשטרה לניידת ששחררה אותו בתחנת דלק סמוכה לתחנת המשטרה וזאת על מנת שהשחרור של דומרני לא יתועד על ידי כלי התקשורת.

השחרור התבצע על ידי המשטרה לאחר שהשוטרים הגיעו למסקנה כי אין בידם די ראיות לבקש את המשך מעצרו של דומרני. בבוקר יום שלישי פשטה המשטרה על 'ציינג' בסט" באשקלון, עסק למתן שירותי מטבע חוץ, שעל פי החשד מהווה חלק מהזרוע הכלכלית של ארגון הפשיעה המזוהה עם שלום דומרני. במהלך הפשיטה המשטרתית נעצרו דומרני ומספר מאנשיו.

במקביל פשטה המשטרה על בתי חשודים במושב עוצם, אשקלון, בת-ים וראשון לציון, המזוהים עם ארגון הפשיעה. מהחקירה עלה החשד כי העסק המנוהל ממאי 2007 על ידי אחיינו של דומרני, שימש לביצוע עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים.

ערב החקירה הגלויה הוצאו צווי הקפאה ותפיסת רכוש בבית המשפט המחוזי באר שבע. רכוש רב נתפס והוחרם במסגרת הליכי החילוט. בין השאר הוחרמו מכוניות, טרקטורונים ובתי עסק. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של דומרני עד ליום שישי זאת למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. היום כאמור הוחלט לשחרר את דומרני מחוסר ראיות.

עורכי הדין של דומרני משה שרמן ואבי חימי אמרו בתגובה, כי מדובר במעצר שווא וחסר ראיות וכי בניגוד לטענת המשטרה, לדומרני אין כל הון וכל מה שנלקח הינו רכב מעוקל ובית שיש עליו שעבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully