וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנופיות הסמים במצרים ממשיכות להשתולל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

10.9.2009 / 21:02

מבריחי סמים ירו אמש ממארב מתוכנן לעבר רכבו של הגנרל איברהים עבד אל-מעבוד והרגו אותו. משטרת מצרים הטילה סגר על אזור סואץ במטרה ללכוד את הרוצחים

זעזוע במצרים: קצין בכיר במשטרת מצרים נהרג אמש (רביעי) בידי מבריחי סמים. הקצין, הגנרל איברהים עבד אל-מעבוד, שפיקד על אגף החקירות הפליליות בסואץ, נסע עם שני קצינים נוספים במכוניתו באזור ג'בליה שבסואץ, כשלפתע נורו אליהם יריות מחמושים שארבו למכוניתם. כתוצאה מהירי נהרג עבד אל-מעבוד ושני הקצינים נפצעו.

עבד אל-מעבוד נהרג בעת שהיה בדרכו לעצור את אחד מסוחרי הסמים המרכזיים באזור, שגם נמלט מעונש מאסר בגין רצח שביצע. כתוצאה מהירי נפצע אל-מעבוד באורח אנוש, הוא הועבר לבית חולים בסואץ, משם לבית חולים בקהיר ולאחר מכן מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עלה כי במכונית היורים נהגו סוחרי סמים שתכננו את החיסול מראש.

כלי התקשורת במצרים דיווחו כי כתוצאה מהרצח הטילו כוחות הביטחון המצרים סגר על האזור שבו בוצע הרצח בסואץ במטרה לתפוס את הרוצח. כוחות משטרה רבים התפרשו באזור והציבו מחסומים בכניסות וביציאות לעיר סואץ כדי למנוע מהרוצח להימלט. מקור ביטחוני במצרים סיפר כי סוחרי הסמים באזור תכננו לפגוע בשלושת הקצינים, וזאת בשל הצלחתם הרבה בתפיסת סוחרי סמים באזור סואץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully