וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלוש מתלוננות יעידו נגד קצב

גלעד גרוסמן

10.9.2009 / 16:02

למרות התנגדות עורכי דינו של הנשיא לשעבר, החליט ביהמ"ש לאפשר לשלוש מתלוננות נוספות, שלא נכללו באישום נגדו, להעיד במשפט נגדו. "יש ערך ראייתי בעדותן"

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום (חמישי) כי שלוש מתלוננות נגד הנשיא לשעבר משה קצב, שלא נכללו בכתב האישום נגדו בשל התיישנות המעשים, יוכלו להעיד נגדו במשפט.

עם זאת קבע השופט, כי מתלוננות אחרת לא תוכל להעיד במשפט. ההחלטה לאפשר את העדות של השלוש, התקבלה למרות התנגדותם של פרקליטי קצב. אולם בית המשפט קבע שבעדויותיהן יש ערך ראייתי פוטנציאלי, העולה על הנזק שעלול להיגרם לנאשם.

השבוע הותרו לפרסום נאומי הפתיחה של הפרקליטות במשפטו של הניא לשעבר: "התביעה תביא ראיות, על מנת לשכנע את בית המשפט, כי הנאשם נהג לנצל את רום משרותיו הציבוריות ואת המעמד שלו כשר וכנשיא המדינה, על מנת לתקוף ולהטריד מינית את הכפופות לו, אותן בחר בשימת לב", אמרה עורכת הדין רונית עמיאל, נציגת פרקליטות המדינה

לדברי עמיאל, "התביעה תציג בפני בית המשפט עדויות, על פיהן נהג הנאשם כדפוס פעולה, לאורך שנים, בדרך פיתוי וציד, תוך שהוא משתמש ביכולת שלו לקרב אליו את העובדות, להתעניין בהן, להחמיא להן, לתת לכל אחת מהן, תחושה של נבחרת בעיני הבוס הגדול. במקביל, ולשם הזהירות, הפעיל הנאשם כלפי הקורבנות שלו, מנגנון של השתקה, מערך שעתיד להבטיח את שתיקתן במידה ומי מהן תחליט שהיא, בכל זאת מדברת".

לפני כעשרה ימים החל בבית המשפט המחוזי בתל אביב שלב העדויות במשפטו של הנשיא לשעבר משה קצב, הנאשם בעבירות של אונס, מעשה מגונה והטרדה מינית של שלוש נשים שעבדו תחתיו בהיותו נשיא ושר התיירות.

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully