וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור בקרמלין: "נתניהו אכן ביקר במוסקבה"

10.9.2009 / 14:24

בעיתון הרוסי "קומרסנט" דווח כי רה"מ אכן ביקר במוסקבה ביום שני. "נסיעה שכזו מוצדקת רק בנסיבות מאוד מיוחדות. ייתכן שנתניהו עדכן על תוכנית ישראל לתקיפה באירן"

גל השמועות בארץ על ביקורו החשאי של ראש הממשלה והשקרים שהופצו על כך מלשכתו מגיע גם לרוסיה. מקור בכיר בקרמלין אישר לעיתון הרוסי "קומרסנט" כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במוסקבה. על פי הערכות מומחים, נסיעה שכזו הינה מוצדקת רק בנסיבות מיוחדות והעיתון העריך כי ייתכן שמדובר בהסברים על רצונה של ישראל לתקוף את אירן.

בכתבה נכתב כי "לאחר שמקור ממשלתי בישראל הודה כי היה ביקור, מקור בכיר בקרמלין הודה אף הוא בשיחה עם כתב העיתון כי הביקור אכן התקיים". בעיתון צויין כי שגרירות ישראל במוסקבה מסרה לעיתון כי אם הביקור התקיים, הם לא ידעו על כך דבר.

מקור, שביקש להישאר אלמוני, אמר כי "ביקור כזה יכול להיות קשור רק למידע חדש, מאיים, על תוכנית הגרעין של אירן. אי אפשר לשלול את הסברה כי ישראל מוכנה לבצע פעולות תקיפות, ושראש הממשלה בנימין ינתניהו חשב כי ראוי לדווח על כך לקרמלין".

גורמים רשמיים ברוסיה הכחישו אתמול את הדיווח לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע השבוע לביקור חשאי במוסקבה, על מנת לדון עם ההנהגה הרוסית על נושאים ביטחוניים ובניסיון לשכנעה לא למכור כלי נשק לאירן ולסוריה.

דובריהם של ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין ושל הנשיא דימיטרי מדוודב אמרו כי השניים לא נפגשו עם נתניהו ביום שני, אך לא הכחישו כי נתניהו אכן ביקר ברוסיה. דבר נסיעתו של נתניהו לרוסיה נחשפה הבוקר בעיתון "ידיעות אחרונות".

היעדרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך יום שני הולידה גל שמועות, לפיהן יצא נתניהו לשליחות ביטחונית דחופה לחו"ל. מזכירו הצבאי של נתניהו, מאיר כליפי, טען כי נתניהו ביקר במתקן ביטחוני בארץ. לרגל הביקור החשאי פונה לגמרי לוח הזמנים של ראש הממשלה למשך היום. ידוע כי יחד עם נתניהו סיירו המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, האלוף מאיר כליפי. והיועץ לביטחון לאומי, עוזי ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully