וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

עידית טוויל

10.9.2009 / 13:08

מהסעת ילדים חולים ועד ניקוי חופים ועזרה לקשישים, וואלה! וארגון חברה טובה מסדרים לכם את השבוע ואת המצפון עם אפשרויות להתנדבות ללא התחייבות

11.9: ניקוי חוף זיקים

אם גם לכם נמאס לכם לראות את חוף הים מלוכלך, הצטרפו ביום שישי הקרוב ליוזמה של ארגון "צבע ירוק": מבצע ניקוי חוף זיקים (ליד אשקלון) מפסולת ובסיומו מסיבת חוף לילית בחוף הנקי. בין לבין תוכלו לשמוע הרצאה מרתקת על החופים הקסומים מפיו של ראש המועצה האזורית, יאיר פרג'ון. אחרי המסיבה שבתום מבצע הניקיון, אפשר גם להשאר ולהנות מקמפינג נקי.

13.9: קשר טלפוני ברעננה

עשרות מבוגרים ברעננה זקוקים למעקב אחר הטיפול הרפואי שלהם. העמותה למען הקשיש ברעננה תשמח לעזרתכם בביצוע שיחות טלפון אל בתי המבוגרים ובירור פרטים חשובים לגבי הבדיקות שעברו והמשך התהליך. אין צורך להבין ברפואה. רק להקשיב.

19.9-13.9: ביקור קשישים בביתם בחיפה

עמותת "בבית" מזמינה אתכם לביקור בית באווירת חג, שיתקיים בבתיהם של מאות קשישים בחיפה. אפשר להגיע, לאחל חג שמח ולהעניק להם שי לחג. תוכלו לשתף אותם בחוויות שונות, לשמוע סיפורים ולבלות זמן איכות יחד. ההנאה מובטחת.

14.9: חלוקת מזון לנזקקים בנתניה

עמותת מאיר פנים מסייעת לרעבים בכל רחבי הארץ. בית התמחוי של העמותה בנתניה מחלק מאות מנות מזון חמות לבתיהם של אנשים שאין ביכולתם לצאת מבתיהם. בואו לסייע בהכנה, בהגשה או בחלוקה.

15.9: העברת פעילות לילדים לקויי שמיעה

רוצים לשמח ילדים מקסימים? בואו לסייע בהעברת פעילויות ספורט, בישול, תיאטרון, משחקי חברה וכל פעילות אחרת לילדים בעלי ליקויי שמיעה ב"מרכז שמע" טבריה.

16.9: יום פעילות באשקלון

דיירי בית האבות "אחוזת הורים" ישמחו לקבל מכם קצת תשומת לב – בשיחה, משחק, טיול, קריאת עיתון, הגשת ארוחת צהריים או בכל דרך אחרת. אתם מוזמנים להצטרף ולבלות איתם, הם מחכים לכם.

17.9: הסעות לטיפולים רפואיים

ילדים רבים החולים במחלות קשות זקוקים להגיע לטיפול רפואי מידי שבוע ולפעמים אף מידי יום. בזמנכם הפנוי תוכלו לעזור בהסעתם אל בית החולים או מבתי החולים חזרה אל ביתם. פעילות זו מקלה בצורה משמעותית על חייהם ומשפרת את תנאיהם. פעילות זו של עמותת תכלית מתבצעת בכל רחבי הארץ לפי נוחיותכם.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully