וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לגניקולוג וביצע מעשים מגונים

גלעד גרוסמן

10.9.2009 / 11:19

סטנלי רוברט שניידר מואשם כי במשך 30 שנה עסק בייעוץ רפואי ופסיכולוגי וניצל מטופלות כדי לתקוף אותן מינית. זאת תוך הצגת מצג שווא שהוא רופא נשים ופסיכולוג

בבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד סטנלי רוברט שניידר, בן 64 מירושלים, הנאשם בשורה ארוכה של מקרי אונס במרמה, מעשים מגונים והתחזות לרופא. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רבקה אלקובי, שניידר עבד במשך כ-30 שנה במתן ייעוץ זוגי ונפשי, למרות שאינו פסיכולוג, וניצל את אמון מטופלותיו כי לתקוף אותן מינית.

שניידר שימש כמרצה לעבודה סוציאלית בבית הספר לעבודה סוציאלית ב"ישיבה יוניברסיטי", בניו- יורק. למרות שאינו פסיכולוג, שימש כיועץ המקצועי של מכון "בינת הלב" שמכשיר יועצי נישואין למגזר הדתי/לאומי וניהל גם קליניקה בביתו.

בכתב האישום מתוארים שמונה מקרים בהם ניצל את אמונן של נשים שפנו אליו לטיפול נפשי לצורך סיפוק דחפיו המיניים. כך, במקרה אחד פנתה אליו בשנת 2006 צעירה בת 17, לקבלת טיפול נפשי בעקבות משבר משפחתי. באחת הפגישות סיפר לה על הסרט "לוליטה" ואמר לה שהיא מזכירה את גיבורת הסרט, מכיוון שהיא "ילדה אבל משדרת שהיא אישה". בהמשך הפגישות ביקש לערוך לה בדיקה גניקולוגית, ונגע בשדיה ואיבר מינה.

במקרה אחר, שאירע ב-2005, טיפל בצעירה בת 20 שעברה אונס. הוא סיפר לה שהוא גניקולוג ושאל אותה אם היא מעוניינת שיבדוק אם היא בתולה. לאחר מכן ביצע בה בדיקה וגינאלית. בצורה דומה ביצע עבירות מין בשש נשים נוספות. כמו כן, הוא נאשם שהורה לנשים ליטול תרופות או להפסיק ליטול אותן, וזאת למרות שאינו רופא מורשה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully