וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצו משפחה לחג

10.9.2009 / 9:01

מאות אלפי ילדים רעבים בישראל, וכל אחד שיש לו קצת יותר מכלום יכול לעזור. וואלה! ועמותת 'תכלית' מציעים לכם לאמץ משפחה לחג - אנחנו רק נשדך, אתם תמשיכו משם כרצונכם ועל פי יכולתכם.

בשבועות האחרונים, לקראת החגים, מגיעות לוואלה! ולכל גופי התקשורת בארץ עשרות פניות מעמותות שונות. כולן משוועות לעזרה בהפצת הבשורה – יש מאות אלפי רעבים בארץ, וכל אחד שיש לו קצת יותר מכלום יכול לעזור לאותם נזקקים, אם בתרומה של כמה שקלים, בהתנדבות ואפילו רק בהעלאת מודעות.

כל עוד המדינה לא ממלאת את תפקידה ונסמכת על תרומות הציבור, אנחנו כאן כדי לכוון. אז אפשר לשלוח sms של כמה שקלים לעמותה זו או אחרת וזה מציל עולם ומלואו, אבל מי שמעוניין להיות מעורב ולתת קצת יותר (לאו דווקא כספית), מוזמן לבדוק את ההצעה של וואלה! ועמותת "תכלית".

חג עם תכלית

המילה "אימוץ" משתמעת כמשהו שכרוך בהתחייבות גדולה, אך מדובר בעניין פשוט שמתחיל בהיכרות. לעמותת 'תכלית' יש מאגר של משפחות נזקקות, ומאגר של משפחות או יחידים המעוניינים לעזור להם להעביר את ראש השנה בכבוד – עם ארוחה כמו שצריך והרגשה טובה בלב. כלומר, לא חייבים ממש לארח משפחה (אבל אפשר), אלא רק להכיר אותה, לשוחח כדי להבין את הצרכים, ולתת מה שאפשר.

עיקר פועלה של עמותת תכלית הוא בשידוך בין הנזקקים לנכונים לתת. משם, הדרך פתוחה. יש אלפי סיפורים של אנשים שנתנו ושל אנשים שקיבלו, דוגמה סמלית לכך תוכלו לקרוא כאן. באמצעות "אימוץ", תוכלו לתרום עם ערך מוסף, ולהציל את אלה שאין להם מספיק אמצעים בכדי להאכיל את ילדיהם בערב ראש השנה. בנוסף, תדעו בדיוק לאן הכסף הולך מפני שאתם תתנו אותו ישירות למשפחה, ולא דרך העמותה.

לאימוץ, תרומות ולהתנדבות 1-800-200-606

עמותת תכלית הינו מוסד ללא כוונות רווח וללא זיקה פוליטית לעמותה עם אישור ניהול תקין של רשם העמותות. העמותה מסייעת למשפחות נזקקות, ליתומים ולאלמנות. הארגון מופעל על ידי צוות מתנדבים ונוסד באוגוסט 1998. פעילותם מתאפשרת על ידי תרומות הציבור. האירגון תומך בכ- 1,800 משפחות נזקקות - כ- 12,600 ילדים ברחבי הארץ בערבי החגים, וחודש בחודשו במאות משפחות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully