וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרטגיה חדשה ב-HOT: תשדר גם לסלולר ולמחשב

מאת אמיתי זיו

9.9.2009 / 22:59

HOT מתכוונת לשווק טכנולוגיה שתאפשר גישה לערוצים מכל מחשב עם חיבור אינטרנט או טלפון נייד בחיבור דור שלישי - גם בחו"ל

בימים הקרובים תציג חברת HOT אסטרטגיה חדשה לחברה שתלווה אותה בשנים הקרובות. לתוכנית קוראים Anywhere-HOT והרעיון מאחוריה הוא לאפשר ללקוחות החברה בכבלים לצפות בתוכני הטלוויזיה גם באמצעות הסלולר וגם על מסך המחשב.

הרעיון של HOT מתאים לתפישת "שלושת המסכים", אשר חברות תוכן רבות בעולם מנסות לאמץ. לפי הרעיון, תוכנים צריכים להיות זמינים על מסך הטלוויזיה, מסך המחשב ומסך הטלפון הנייד. HOT מתכוונת לאמץ שורה של פתרונות טכנולוגים כדי לאפשר את השירותים החדשים, כשאחד מהם, כנראה, הוא שיווק קופסאות SlingBox. מדובר במוצר שמתחבר לממיר הטלוויזיה מצד אחד, ומהצד השני לחיבור האינטרנט הביתי. הוא מאפשר גישה לטלוויזיה של HOT במלואה, מכל מחשב עם חיבור אינטרנט או טלפון נייד בחיבור דור שלישי - גם בחו"ל.

HOT מתכננת שמרבית שירותי הצפייה מרחוק יינתנו במסגרת המנוי החודשי של הלקוח, ללא תוספת תשלום, אך ייתכנו גם שירותי פרימיום. ב-HOT מאמינים כי לחברה יש יתרון על פני מחלקות התוכן של חברות הסלולר ועל פני חלק מאתרי האינטרנט, החברה משקיעה כ-700 מיליון שקל בשנה בתחום התוכן.

גם ברמה העולמית נחשבת HOT לחברה מתקדמת מבחינה טכנולוגית. היא מבין חלוצות ה-VOD בעולם ולשירות ה-VOD של החברה יש שיעור חדירה של כ-60%, כולם לקוחות המשלמים מנוי חודשי. מבין כלל לקוחותיה, 93% השתמשו לפחות פעם אחת בשירות בשנה האחרונה. ההערכה היא שהכנסות HOT רק משירותי VOD היו יותר מ-120 מיליון שקל ב-2008.

שירות נוסף של HOT שזוכה להצלחה הוא - Start over המאפשר להתחיל צפייה מחדש בתוכנית, גם אם הצופה התחיל בצפייה באמצע השידור. באחרונה השיקה החברה שירות משחקים מבוסס על ממיר החברה.

האסטרטגיה של HOT Anywhere מתאימה לשינוי בהרגלי הצפייה אשר עוברים לקוחות בישראל ובעולם כשהם פחות נסמכים על לוח השידורים הלינארי ורוצים לקבל את התכנים בזמן שמתאים להם - וכעת יתאפשר להם גם בכל מקום שמתאים להם. מספר לקוחות HOT בטלוויזיה הרב ערוצית עמד בסוף הרבעון השני על 913 אלף. החברה מאבדת כמה אלפי לקוחות מדי רבעון.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully