וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר של בי"ח אסותא הישן: 80 מיליון ש"ח

גיא ליברמן

9.9.2009 / 22:59

שעיה בוימלגרין ימכור המתחם לקבוצה של העיר החדשה בניהול דרור הלוי. במתחם אסותא ברחוב ז'בוטינסקי מתוכנן להיבנות מגדל מגורים של 26 קומות

איש העסקים שעיה בוימלגרין ממשיך לממש נכסים ומוכר את מתחם אסותא בתל אביב לקבוצת הרכישה של העיר החדשה בניהולו של דרור הלוי, בעסקה המוערכת ביותר מ-80 מיליון שקל.

בין שני הגופים קיים קשר הדוק שהתחיל לפני יותר משנה, כאשר העיר החדשה ביקשה להתמודד על מתחם השוק הסיטונאי בתל אביב וקשרה קשר עם אזורים שתהיה החברה שתבנה את הפרויקט אם תזכה בקרקע.

מתחם בית החולים אסותא ממוקם בין הרחובות ז'בוטינסקי, יהושע בן-נון, ורמיזה וקורדובה. במתחם אסותא שעל רחוב ז'בוטינסקי מתוכנן להיבנות מגדל מגורים של 26 קומות.

גודלו של המגרש שבידי חברת בוימלגרין קפיטל הינו כ-8.5 דונם, והוא כולל שלושה מבנים לשימור לא מחמיר, על פי תוכנית השימור המאושרת של תל אביב. המתחם נרכש באפריל 2006 על ידי בוימלגרין, באמצעות חברת בוימלגרין קפיטל תמורת 52 מיליון דולר מידיהם של גד זאבי ודני גולדשטיין.

עבור בוימלגרין מדובר במימוש אחד מיני רבים בתקופה האחרונה שהבולט בהם היה מכירת רשת מלונות פתאל מוריה שבשליטת לדוד פתאל ב-270 מיליון שקל ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully