וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער ביצע מעשים מגונים בשכנתו בת ה-7

רמי שני

9.9.2009 / 20:47

הנער, בן 14, חשוד שהצטרף למשחקן של אחותו הקטנה וחברתה ובמהלך המשחק חיכך את גופו ונגע באבריה המוצנעים של בת השכנים

פרשית מין חמורה, שעניינה יחסים בין נער בן 14 לבין בת שכניו, ילדה בת 7.5 המתגוררת באותו בניין בעיר בדרום, צפויה להגיע בימים הקרובים לבית המשפט. בכוונת המשטרה להגיש נגד הנער כתב אישום בגין שורה של מעשים מגונים בילדה. הנער ניצל את העובדה שהילדה נהגה להגיע אל ביתו, כדי לשחק עם אחותו בת גילה.

הילדה סיפרה לאמה, שאחיה של חברתה נוהג לשחק איתה, להושיב אותה על ברכיו ועל גופו, לחבק אותה וגם לגעת בה. האם, שחשדה כי לא מדובר במעשים תמימים, הגישה תלונה למשטרה על מעשים מגונים כביכול, שהנער מבצע בבתה. חוקרת ילדים שהחלה לחקור את הבת, קיבלה ממנה תאורים של לפחות שבעה מקרים, בהם ביצע הנער בגופה מעשים מגונים. החוקרת הצליחה לגבש על פי עדות הילדה את ההתרחשות בכל אירוע כמעט לפרטי פרטים. הנער נעצר לחקירה וקשר את עצמו לביצוע המעשים המיוחסים לו.

מהחקירה עולה, שהנער נהג להצטרף אל אחותו וחברתה, ביתם של השכנים, למשחקיהן בביתו. תחילה הוא ישב לצידן אך בהמשך הוא החל לגעת בהן ואף הזמין את בת השכנים לשבת עליו. בשלבים מאוחרים יותר, הוא השכיב אותה על גופו ובכמה מקרים, הוא התחכך בגופה, עד שהגיע לסיפוק מיני. השניים היו לבושים בעת ביצוע לפחות חלק מהמעשים, אך החוקרים לא מוציאים מכלל אפשרות, שבכמה מקרים היה ביניהם מגע גוף ישיר. מהחקירה עולה, שבחלק מהמקרים אף נגע הנער באיבריה המוצנעים.

עוד עלה מהחקירה, שבמקרה אחד הוא ביצע בילדה מעשה מגונה בבית הכנסת, אליו נהגו בני המשפחות ללכת. הנער הזמין את הילדה לשירותים, שם ביצע בה את זממו. מחקירת המשטרה עולה, שלפחות שבע פעמים במהלך מחצית השנה האחרונה, ביצע הנער את המעשים, כדי להביא את עצמו לסיפוק מיני. במשטרה סבורים שכתב האישום נגדו, יוגש כבר בסוף השבוע.

הנער עצמו סיפר בחקירתו, שהוא לא עשה שום דבר נגד רצונה של הילדה. לדבריו, הוא לא ידע מה עבר בראשו, בשעה שחיכך את גופו נוכח גופה של ילדה קטנה. החשדות שהועלו כלפיו, כללו בין היתר ניצול היותו בוגר ממנה כדי לבצע בה את המעשים. חומר החקירה בפרשה, הועבר כבר לבחינה משפטית, כדי לגבש את כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully