וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה בבת ים: "הדורס רצה לפגוע בשוטר"

איילה חננאל

9.9.2009 / 17:54

הוארך מעצרם של חמישה צעירים מיפו החשודים במעורבות בדריסת השוטר בבת ים בשבת האחרונה. "נבדק חשד שהדורס היה בדרכו לפעילות פלילית"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך אחר הצהרים (שלישי) את מעצרם של חמישה צעירים מיפו החשודים במעורבות בדריסת השוטר בבת ים בשבת האחרונה. מעצרו של החשוד העיקרי, החשוד בניסיון רצח, ושל ארבעת החשודים האחרים, החשודים בשיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות לאחר המקרה, הוארך בשישה ימים. החמישה בגילאי 21-32, נעצרו אמש על ידי בלשי מרחב איילון.

קצין אגף החקירות והמודיעין במרחב איילון סנ"צ ערן קמין אמר כי "בין היתר נבדק החשד כי החשוד היה בדרכו לביצוע פעילות פלילית". לדברי קמין, "מה שבטוח הוא שהחשוד לא האט שראה את השוטר שסימן לו לעצור ואף כיוון את האופנוע אל השוטר מתוך כוונה ברורה ומודעת לפגוע אותו ולא היה אכפת לחשוד מהתוצאות, לכן אנו מייחסים לו ניסיון רצח".

על פי החשד, רוכב אופנוע שעבר במקום בו היה השוטר התבקש לעצור, פגע בשוטר וגרם לפציעתו באורח קל עד בינוני. השוטר שנפגע, פונה על ידי צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון כשהוא סובל מפגיעת ראש לבית החולים תל השומר.

מחקירה ראשונית עלה כי השוטר שנפגע, הקים מחסום זמני יחד עם שוטר נוסף שנועד לביצוע בדיקות שגרתיות ברחוב המחבר בין בת ים ליפו. השוטר ושותפו עמדו במחסום כשהשוטר שנפגע הבחין באופנוע המתקרב, הוא הרים את ידו וסימן לרוכב האופנוע לעצור. אולם האופנוען שרכב על אופנוע מסוג ימאהה T-Max בצבע שחור, המשיך בנסיעתו ישירות לעבר השוטר ופגע בו בחוזקה. על פי עדי ראיה שהיו במקום, "נהג האופנוע לא נראה כמי שלא הבחין שסימנו לו לעצור מאחר והשוטר עמד ממש מולו, והיה נראה כאילו הוא מתכוון לדרוס אותו".

בשלב זה התנגש האופנוע בשוטר והמשיך במנוסתו. השוטר השני טרם הספיק להבחין בנעשה על מנת לשלוף את אקדחו במטרה לעצור את הדורס מאחר והיה עסוק בבדיקת רכב בצידו השני של הכביש. בעקבות התאונה, התפרקו חלקים רבים מהאופנוע ונותרו בזירת התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully