וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן: "לא ניתן לקצץ את סל התרופות"

נעמה טלמור

9.9.2009 / 15:38

ועדת סל התרופות לשנת 2010 ערכה היום את ישיבתה הראשונה. עם פתיחת הישיבה אמר סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, כי נלחם להשאיר את התקציב על כנו

גדעון צנטנר

(קרדיט: גדעון צנטנר, עריכה: ענת ברק)

ועדת סל התרופות לשנת 2010 התכנסה היום (רביעי) לישיבתה הראשונה. הוועדה קובעת אילו תרופות וטכנולוגיות רפואיות חדשות ייכנסו לסל הבריאות הציבורי מתוך מאות תרופות וטכנולוגיות שהוגשו כמועמדות לכך וזאת על פי תקציב נתון של 415 מיליון שקל. השנה הוגשו לועדת הסל 420 טכנולוגיות.

עם פתיחת הישיבה קרא סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, להסתדרות הרפואית לקדם את המצוינות ולהציג לציבור את נתוני מדדי האיכות במחלקות השונות. עוד אמר ליצמן כי "למרות הלחצים לצמצם את תקציב הסל, נלחמתי על כך וראש הממשל סייע להשאיר את התקציב על כנו ולא לפגוע בו". עוד קרא סגן השר למשרד האוצר להגיע להסכם על גובה התקציב גם לשנים הבאות.

בראש הועדה מכהן פרופסור רפי ביאר, מנהל בית החולים רמב"ם בחיפה. כמרכזת הוועדה משמשת ד"ר אסנת לוקסמבורג, ראש מנהל טכנולוגיות רפואיות במשרד הבריאות. יועצת הועדה היא הגברת אתי סממה. החברים בועדה הם פרופסור אהוד גרוסמן, ד"ר זאב אהרונסון, מר משה בר סימן טוב, גברת איריס גינזבורג, פרופסור דניאל ורדי, ד"ר ברכה זיסר, פרופסור אליוט ברי, ד,ר רוני גמזו, פרופסור חיים ביטרמן, עורך הדין יואל ליפשיץ, פרופסור משה מיטלמן, גברת נורית דאבוש, פרופסור אבי פורת, מר אילן סופר, הרב משה חיים לאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully