וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: "נגיב על פעולות ישראל בעזה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.9.2009 / 14:07

הזרוע הצבאית של חמאס מביעה תרעומת על הפעילות המוגבלת שמבצע צה"ל לטענתה ברצועה. "מי שחושב שיש דרך אחרת לפעול מול ישראל, חי באשליות"

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הודיעה היום(רביעי) כי אם ישראל תמשיך לפעול באופן מוגבל ברצועה, "התגובה לא תהיה במילים אלא באש ובברזל". דובר הזרוע, אבו עוביידה, אמר כי אין שפה אחרת לדבר עם ישראל מלבד שפת הכוח. "מי שחושב שיש דרך אחרת לפעול מול ישראל, חי באשליות".

אבו עוביידה הוסיף כי "כל הסלמה ציונית היא חלק מתוכנית ציונית ברורה להמשיך את המלחמה נגד העם הפלסטיני, מלחמה שהתחילה מאז שהחל הכיבוש ועד ימינו אנו. בתקופה האחרונה החלו מנהיגיה של ישראל להכריז על כוונותיהם המתועבות. אי אפשר לצפות מהאויב הציוני דבר אחר מלבד אותה התנהגות רברבנית וטיפשית".

אבו עוביידה התייחס לאפשרות לפעולה רחבה נוספת של ישראל בעזה ואמר כי ישראל נכשלה ותיכשל בניסיונה לפגוע בכוחות ההתנגדות הפלסטינים. "ההוכחה הגדולה ביותר לכך היא המלחמה האחרונה בעזה, במהלכה עשתה ישראל שימוש בכל כלי הנשק שברשותה, הוציאה להורג, ומיצתה את כוחה הצבאי כדי שחמאס יכריז על הפסקת אש אך זה לא קרה".

בימים האחרונים דיווחו מקורות פלסטינים על פעילות של חיילי צה"ל בשטחים חקלאים הסמוכים לגדר הביטחון סביב רצועת עזה. המקורות דיווחו גם על עימותים מזוינים שפרצו בין החיילים לבין חמושים פלסטינים מבלי שדווח על נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully