וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד אלפרון נעצר שוב בשל סחיטה באיומים

איילה חננאל

9.9.2009 / 12:32

בנו של יעקב אלפרון, ששוהה במעצר בגלל מקרה אחר של סחיטה באיומים, נעצר פעם נוספת בגין אותו אישום. יחד עמו נעצר בן משפחה נוסף החשוד במעורבות במקרה

אלעד אלפרון, בנו של יעקב אלפרון, נעצר הבוקר (רביעי) בחשד לסחיטה באיומים. אלפרון נחשד בעבירות יחד עם בן משפחה נוסף, אשר הורשע אף הוא לאחרונה בעבירות של סחיטה באיומים. השניים נחקרים כעת במטה מרחב יפתח של מחוז תל אביב, וככל הנראה יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

על פי החשד, אלפרון ובן משפחתו איימו בחודשים האחרונים על מספר אנשים שהיו חייבים להם כספים. כמו כן, סחטו השניים אנשים על רקע חובות שצברו מול משרד ההלוואות וניכיון הצ'קים של משפחת אלפרון. גורמים במשטרת מחוז תל אביב אמרו כי "אלפרון ובן משפחתו איימו על החייבים הן באופן מילולי והן שלחו אל מקום עבודתם ומגוריהם אנשים שיהלכו עליהם אימים".

אין זו ההסתבכות הראשונה של אלעד אלפרון, אשר אמור לשהות כעת במעצר בית בבית אמו אהובה שברעננה. בחודש מאי הוגש נגדו כתב אישום בגין סחיטה באיומים של בעל חברת משקאות שנקלעה לקשיים כלכליים. במקביל, הוגשה נגדו בקשה למעצר עד תום ההליכים, הפעם בגין מקרה נוסף של קשירת קשר לסחיטה באיומים של מתווך של נכסי נדל"ן.

אביו של אלעד, העבריין יעקב אלפרון, חוסל בשנה שעברה בלב תל אביב באמצעות מטען חבלה שהוצמד למכונית בה נסע. החיסול אירע ביום בו הורשע בנו דרור בעבירות של סחיטה באיומים של יחצ"ן מסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully