וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן בפתח משפטה: "האמת תצא לאור"

גלעד גרוסמן

9.9.2009 / 11:55

משפטה של מנהלת לשכתו לשעבר של אולמרט, בפרשת רשות המסים נפתח היום והמשכו נדחה לנובמבר. השופט: "מדובר בתיק קטן ופשוט שלא שונה מתיק פריצה לרכב"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

משפטה של שולה זקן, מנהלת לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בפרשת רשות המסים, נפתח הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בירושלים. פרקליטה של זקן עורך הדין, מיכה פטמן, ביקש לדחות את מתן תגובתו לכתב האישום עד לקבלת חומר החקירה והמשך המשפט נדחה לנובמבר.

במהלך הדיון אמר השופט, חיים לירן, כי "מדובר בתיק קטן ופשוט שלא שונה מתיק פריצה לרכב". לאחר הדיון אמר עורך הדין, פטמן, כי הוא הגיע כדי להעביר "מסר פשוט וקצר- אנו מאמינים שבית המשפט יעשה צדק ושהאמת תצא לאור תוך זמן קצר. אין לנו כוונה למשוך את המשפט", אמר פטמן. "שולה סבלה מספיק". הוא הוסיף שלדעתו משפטה של זקן שונה בצורה מהותית מהמשפט שמתנהל כנגד שאר הנאשמים בפרשת רשות המיסים.

בשיחה עם עיתונאים אמרה זקן כי היא "מאמינה בבית המשפט" וכי "האמת תצא לאור". היא סיפרה שהיא עוברת תקופה קשה וכי היא "בטוחה שגם במקרה של אולמרט האמת תצא לאור".

כתב האישום נגד זקן הוגש בתחילת יולי. היא מואשמת בהפרת אמונים בזמן שכיהנה כמנהלת לשכתו של ראש הממשלה דאז, אהוד אולמרט בכך שבמסגרת תפקידה פעלה לקידום האינטרסים האישיים של אחיה, יורם קראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully