וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה נוסף: פעוטה נמצאה משוטטת לבדה ביהוד

איילה חננאל

9.9.2009 / 11:25

פעוטה בת 3 נמצאה משוטטת לבדה ברחובות יהוד. עוברת אורח הבחינה בה והעבירה אותה למתנ"ס בעיר. המשטרה מנסה לאתר את הורי הפעוטה

פעוטה בת 3 נמצאה משוטטת ברחובות לבדה סמוך לשעה 10:30הבוקר (רביעי) ביהוד. הפעוטה נמצאה כאשר חצתה את הכביש במעבר חציה ברחוב קפלן פינת רחוב הרמז בעיר. עוברת אורח שהבחינה בה עוברת את הכביש ללא מלווה מבוגר העבירה אותה למתנ"ס ברחוב מוהליבר בעיר אשר דיווח לפקידת סעד בעירייה. הפקידה דיווחה למשטרה ושוטרי מסובים מנסים לאתר את הורי הילדה. המשטרה הצליחה לאתר את הגן ממנו יצאה הפעוטה.

זה המקרה השלישי בתוך חודשיים בו פעוט עוזב את הגן מבלי שהגננות שמות לב לכך ועוצרות בעדו. בתחילת אוגוסט עזב פעוט בן שנתיים את גן הילדים שלו ברעננה. כאשר הגננות גילו שהפעוט נעלם הם ביקשו את עזרת המשטרה בחיפושים אחריו. הוא אותר על ידי עוברי אורח במרחק של 300 מטר מהגן . יום לפני כן אירע מקרה דומה בהוד השרון. פעוט כבן שנתיים וחצי עזב את הפעוטון בו שהה וצעד כחצי ק"מ, תוך חציית כביש סואן ומספר רחובות, לבית סבתו וזאת מבלי שצוות הגננות הבחין בכך.

במאי אירע מקרה נוסף כאשר פעוט בן שנתיים נמצא מסתובב עירום וללא השגחה ברחוב הפלמ"ח באזור. מתפללים שיצאו מבית הכנסת בבוקר הבחינו בפעוט והזעיקו את המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully