וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה מתה - בניה הפכו למיליונרים

טלי גולדשטין

9.9.2009 / 11:10

הנסיך הארי יחגוג בשבוע הבא יום הולדת 25 ויש לו סיבות רבות לשמוח: הוא צפוי לרשת תשעה מיליון ליש"ט. הודות לריבית, הסכום גבוה בהרבה מזה שירש מלכתחילה

עושרו של הנסיך הארי, בנה של הנסיכה דיאנה המנוחה, הובטח עם לידתו, אך בעקבות מותה הטרגי של אימו הוא צפוי להפוך למולטי-מיליונר. ביום שלישי הבא כשיחגוג הארי את יום הולדתו ה-25, תשעה מיליון לירות שטרלינג ישולשלו לכיסו של הנסיך – חלקו בירושה של דיאנה.

הארי ואחיו וויליאם בן ה-27 ירשו 6.5 מיליון ליש"ט כשאימם מתה לפני 12 שנים. סכום זה הושקע מאז וצבר ריבית משמעותית. שני הנסיכים אינם מורשים לבזבז את הירושה עד שיגיעו לגיל 30.

עם זאת, כל הרווחים שהניבה הירושה להארי מאז – כ-300 אלף ליש"ט בשנה – יעברו לחשבון הבנק שלו החל משבוע הבא. הארי, קצין בצבא הבריטי, לא צפוי לחגוג את יום הולדתו מאחר שיהיה עסוק באימוני טיסות מסוקים.

ב-31 באוגוסט 1997, נהרגה הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים בפריז. התאונה אירעה לאחר שהנסיכה עזבה את מלון "ריץ" שבפריז עם דודי אל פאייד, בנו של מוחמד אל פאייד - בעלי "הרודס", אחד ממרכזי הקניות היוקרתיים ביותר של לונדון. דודי אל פאייד ונהג המכונית נהרגו בהתנגשות במנהרה במרכז העיר.

אחרי מכונית המרצדס של הנסיכה התנהל מרדף של צלמי פפראצי רכובים על אופנועים. בשל המהירות הגבוהה, איבד הנהג את השליטה במכונית וזו התנגשה בקיר המנהרה. שומר הראש של דיאנה, טרבור ריס-ג'ונס, היה היחיד ששרד את התאונה. מבדיקות דם שעבר עלה כי הוא השתמש בסמים והיה שתוי במהלך התאונה.

חקירה לגבי מות הנסיכה נפתחה בבריטניה ב-2004. ב-2007, פסק חבר המושבעים הבריטי שהנסיכה דיאנה ומאהבה דודי אל-פאייד נהרגו כתוצאה מהנהיגה הרשלנית של נהגם, הנרי פול, ובשל צלמי הפפראצי, שרדפו אחרי הלימוזינה שלהם לתוך המנהרה בפריז ב-1997. המושבעים, ששמעו יותר מ-250 עדויות במשך קרוב לשישה חודשים, הגיעו להכרעה לאחר דיונים שנמשכו ארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully