וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 17 סיממה את אחיה כי הלשין עליה

איילה חננאל

9.9.2009 / 15:55

הנערה, תושבת כפר סבא, חשדה כי אחיה הלשין עליה, איימה עליו בסכין וסיממה אותו עם כדורים נגד חרדה. הנער אושפז בבית חולים פסיכיאטרי, האחות נעצרה

נערה כבת 17 מכפר סבא נעצרה אתמול (שלישי) בחשד שהחדירה כדורים נוגדי חרדה (קלונקס) למשקה של אחיה בן ה-15 והביאה לאשפוזו במוסד פסיכיאטרי. בחקירתה, אמרה הנערה שעשתה זאת משום שהוא מלשין עליה לאמה ורצתה להשתיקו. כמו כן, סיפרה שאיימה על הצעיר בסכין. היא תובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בכפר סבא.

קצין הנוער בתחנת משטרת כפר סבא פקד יגאל חסדאי אמר כי "מאגף הרווחה התקבל דיווח על שני מקרים בהם האחות תקפה את הוריה ואחיה הקטן בסכין ואף סיממה את אחיה הקטן באמצעות כדורי קלונקס". מהחקירה עלה כי האחות מוכרת לשירותי הרווחה בגין חוסר התאמה לתא המשפחתי בשל סכסוכים תכופים עם הוריה, וכי באגף מנסים למצוא לה מסגרת חלופית.

לפני כשבועיים רבה הנערה עם הוריה כאשר חשדו שגנבה מהם כסף. האחות, שחשדה ככל הנראה שאחיה היה זה שדיווח להוריה על יציאתה מהבית, איימה עליהם ועל אחיה הקטן בסכין. בבוקר למחרת, שמה בכוס הקפה של אחיה כדורי קלונקס שמצאה בארון התרופות של הוריה.

ההורים הבחינו במשך היום כי בנם אינו מתנהג כרגיל וסיפרו כי נראה "מסומם", בין היתר הבחינו ההורים כי בנם נראה רדום, מדבר באופן מוזר, בגמגום וכבדות. בעקבות כך נלקח האח לבית חולים ואושפז במוסד פסיכיאטרי. האחות אשר נלקחה לחקירה הודתה במעשים המיוחסים לה וסיפרה כי שמה לאחיה את כדורי הקלונקס במשקה מאחר שכעסה עליו שנהלשין להוריה על מעשיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully