וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע בשוטר בבת ים ונעצר בחשד לניסיון רצח

איילה חננאל

9.9.2009 / 8:44

מספר ימים לאחר ששוטר נפצע מפגיעת רוכב אופנוע, עצרה המשטרה ביפו את החשוד בפגיעה וארבעה צעירים נוספים שסייעו לו על פי החשד להעלים ראיות. הנהג הפוגע חשוד בניסיון רצח

המשטרה עצרה אמש (שלישי) חמישה צעירים מיפו החשודים במעורבות בדריסת השוטר בבת ים בשבת האחרונה. רוכב אופנוע שעבר במקום והתבקש לעצור, פגע בשוטר וגרם לפציעתו באורח קל עד בינוני. השוטר שנפגע, פונה על ידי צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון כשהוא סובל מפגיעת ראש לבית החולים תל השומר.

במשטרה חושדים כי אחד מבין חמשת העצורים נהג ללא רישיון נהיגה על אופנוע של בן משפחתו ושחבריו סייעו לו להערים להעלים ראיות. המשטרה מייחסת לחמישה חשדות של ניסיון רצח, הפקרת פצוע, שיבוש הליכי חקירה והעלמת ראיות. החמישה בגילאי 21-32, נעצרו על ידי בלשי מרחב איילון והם יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

מבדיקה ראשונית עלה כי השוטר שנפגע, הקים מחסום זמני יחד עם שוטר נוסף שנועד לביצוע בדיקות שגרתיות ברחוב המחבר בין בת ים ליפו. השוטר ושותפו עמדו במחסום כשהשוטר שנפגע הבחין באופנוע המתקרב, הוא הרים את ידו וסימן לרוכב האופנוע לעצור. אולם האופנוען שרכב על אופנוע מסוג ימאהה T-Max בצבע שחור, המשיך בנסיעתו ישירות לעבר השוטר ופגע בו בחוזקה. על פי עדי ראיה שהיו במקום, "נהג האופנוע לא נראה כמי שלא הבחין שסימנו לו לעצור מאחר והשוטר עמד ממש מולו, והיה נראה כאילו הוא מתכוון לדרוס אותו".

בשלב זה התנגש האופנוע בשוטר והמשיך במנוסתו. השוטר השני טרם הספיק להבחין בנעשה על מנת לשלוף את אקדחו במטרה לעצור את הדורס מאחר והיה עסוק בבדיקת רכב בצידו השני של הכביש. בעקבות התאונה, התפרקו חלקים רבים מהאופנוע ונותרו בזירת התאונה.

לפנות בוקר נפצע מתנדב מתחנת המשטרה בראש העין באורח בינוני עד קשה מפגיעת רכב סמוך לאזור פארק סיבל באזור התעשייה בראש העין. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום ובמשטרה פתחו בסריקות לאיתורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully