וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נצבעת ירוק - כבר 3 ימים ברציפות

עומר רבין

9.9.2009 / 0:14

האופטימיות בוול סטריט נמשכת: גם הלילה עלו המדדים, זה היום השלישי ברציפות. הנאסד"ק הוסיף 0.94%. גם באירופה ואסיה חוגגים עליות שערים משמעותיות

בזמן שבתל אביב עדיין מוטרדים מהחובות הגדולים שמשאירה אחריה חברת "אפריקה ישראל" - בעולם נמשכת הצמיחה בקצב מרשים. בניו יורק נצבעו הלילה המדדים בוול סטריט ירוק כאשר מדד הנאסד"ק מטפס ב-0.9%, הדאו-ג'ונס מוסיף 0.6% ומדד S&P500 עלה גם הוא ב-0.9%.

עליית המדדים המובילים בארה"ב מיוחסת הן לאווירה האופטימית הקיימת בשווקים לאור הצהרות ראשי הכלכלה על סופו של המשבר והן לירידה המשמעותית בשערו של הדולר לעומת כל המטבעות המובילים בעולם (למעט השקל) - אשר גורמת למשקיעים בארה"ב לחפש אלטרנטיבות השקעה חלופיות.

מגמת ההיחלשות בשערו של המטבע האמריקאי צפויה להימשך על רקע דו"ח האו"ם שפורסם בתחילת השבוע הממליץ לשקול שימוש במטבע גלובלי חלופי במקומו של הדולר האמריקאי, ובכך לצמצם את ההשפעה של משקיעים ספקולנטים על שווקים מתפתחים.

ולא רק בארה"ב חוגגים: עליות שערים נרשמו עד כה השבוע גם בבורסות אירופה ובבורסות המזרח - עליות שערים שגוררות גם את המסכים בבורסה שלנו בת"א להיצבע בירוק, על אף החששות מחובותיו של איש העסקים לב לבייב וחברת "אפריקה ישראל".

הבוקר צפוי להיפתח המסחר בת"א על רקע העליות בוול סטריט והמדדים צפויים, על פי אנליסטים, להמשיך ולטפס בשיעור צנוע גם היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully