וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע בינוני-קשה בתאונת פגע וברח

איילה חננאל ויוסי מדריסוביץ'

9.9.2009 / 8:02

בפעם השנייה בתוך מספר ימים נופל איש משטרה קורבן לתאונת פגע וברח. מתנדב שהגיע כדי לטפל בכתם שמן על הכביש סמוך לראש העין, נפגע מרכב חולף שנמלט מהמקום

מתנדב מתחנת המשטרה בראש העין נפצע לפנות בוקר (רביעי) באורח בינוני עד קשה מפגיעת רכב סמוך לאזור פארק סיבל באזור התעשייה בראש העין. נהג הרכב הפוגע נמלט מהמקום ובמשטרה פתחו בסריקות לאיתורו.

מחקירה ראשונית התברר כי המתנדב הגיע למקום התאונה בעקבות דיווח על כתם שמן שנמצא על הכביש ושהרכב שהיה מעורב בתאונה החליק כתוצאה מהשמן ופגע במתנדב. צוות מגן דוד אדום פינה את המתנדב לקבלת טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

קצין אגף התנועה במרחב השרון, רב פקד דוד בר-חנין סיפר לוואלה! חדשות כי "בעקבות כתם שהתגלה על הכביש שפונה לפארק סיבל, נשלחה ניידת של מתנדבים כדי לחסום אותו עד שתגיע כבאית לשטוף את הכביש. רכב שעבר במקום פגע באחד המתנדבים, בן 22 מאלעד, וכתוצאה מכך נפצע המתנדב באורח בינוני עד קשה".

עוד אמר בר-חנין כי "במהלך החקירה איתרנו רכב שנחשד במעורבות בתאונה, אולם לאחר מכן התברר שהרכב לא קשור למקרה. אנחנו מחפשים את הנהג הפוגע וממליצים לו להגיע ולהסגיר את עצמו. נעשה את הכל כדי לתפוס את מי שפגע במתנדב. ההנחיות שלנו לשוטרים מאוד ברורות, הם צריכים לעשות את כל הפעולות הרלבנטיות לאבטח עצמם ולצערנו קורים גם מקרים כאלה".

בשבת שחלפה נפגע שוטר באורח קל עד בינוני בתאונת פגע וברח שאירעה בבת ים. השוטר שנפגע עמד במחסום ברחוב המחבר בין בת ים ליפו וסימן לרוכב אופנוע שעבר במקום לעצור. אולם האופנוען המשיך בנסיעתו ופגע בשוטר בחוזקה. על פי עדי ראיה שהיו במקום "נהג האופנוע לא נראה כמי שלא הבחין שסימנו לו לעצור מאחר והשוטר עמד ממש מולו והיה נראה כאילו הוא מתכוון לדרוס אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully