וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפעם: אין זוכה ב-70 מיליון בלוטו

עומר רבין

9.9.2009 / 7:36

הסיכוי הסטטיסטי האפסי הביס את המנחשים, ואף אחד מ-11 מיליון הטורים שמולאו לא הצליח לגרוף את הקופה. מי שכן זכה הוא מפעל הפיס שהכניס לקופתו לא פחות מ-44 מיליון ש"ח

11 מיליון טורי לוטו, 980 אלף טפסים ואפילו לא מנחש אחד נכונה - אף אחד לא זכה אתמול בפרס הראשון בלוטו שעמד על 35 מיליון שקלים ובפרס הראשון בהגרלת הדאבל-לוטו שהבטיח למנחש נכונה סכום ענק של 70 מיליון שקלים - הגבוה ביותר בתולדות מפעל הפיס. בהגרלה שתתקיים ביום שבת הקרוב מובטחים 36 מיליון שקלים למנחשים בלוטו ו-72 מיליון בהגרלת הדאבל.

עם היוודע הנתונים אמש לא חסכו המנחשים את הביקורת שלהם ממפעל הפיס ומההגרלה החדשה: "זה לא חכמה, עם הלוטו החדש פשוט אי אפשר לפגוע!" אמר אחד מהם. "לא מספיק שצריך לנחש 6 מספרים, עכשיו גם חובה להתאים לכל טור מספר חזק שמוריד את הסיכוי עוד יותר". הפעם האחרונה בה זכה מישהו בישראל בפרס הראשון בהגרלת הלוטו נרשמה באמצע חודש יולי, לפני כחודשיים, ומאז מולאו לא פחות מ-6 מיליון טפסי לוטו שונים ע"י אזרחי ישראל.

אבל במפעל הפיס לא מתרגשים: שם מחייכים הבוקר לנוכח הכנסות שיא היסטוריות ממש של 44 מיליון שקלים בתוך 3 ימים שהניבה ההגרלה אמש - וצופים היענות דומה להגרלה שתיערך במוצאי שבת. במפעל מסרבים להתרגש מהביקורת ומזכירים פעם נוספת כי ההגרלה עומדת בכל התנאים הנדרשים וכי 23 המיליונרים החדשים ש"נולדו" מאז הושק הלוטו החדש בפברואר מהווים עדות חיה לסיכויי הזכיה במשחק.

ולמי שבכל זאת מקווה לקחת הביתה לפחות את הפרס השני בהגרלה - נספר כי המספרים הזוכים שעלו בגורל אמש הם: 8, 14, 20, 21, 28 ו-35 וכן המספר החזק 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully