וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: הפקיד העיוור שהדהים את רמאללה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.9.2009 / 22:18

פקיד המודיעין במשרד לעניינים חברתיים ברמאללה עושה את עבודתו נאמנה וזוכה לכבוד רב מהסובבים אותו. עבודתו מרשימה אף יותר מכיוון שמוחמד האשם הוא עיוור מאז ינקותו

מוחמד האשם עובד בארבע השנים האחרונות כפקיד מודיעין במשרד לעניינים חברתיים ברמאללה. אלא שהוא אינו פקיד מודיעין שגרתי - האשם הוא אדם עיוור בעל זיכרון פנומנאלי שבמוחו אצורים לא יותר ולא פחות מ-80 אלף (!) מספרי טלפון. בנוסף לכך, הוא אינו זקוק למחשב, לעט או למסמכים כדי לבצע את עבודתו השוטפת.

האשם מתגורר בבית צנוע בכפר אל-מדיה המרוחק כ-35 ק"מ ממקום עבודתו ברמאללה. הוא נשוי לאישה "משכילה וחכמה", כלשונו, "שאינה רואה שום בעיה בעובדה שהיא נשואה לאדם עיוור". האשם אמנם איבד את ראייתו בגיל שלושה חודשים כתוצאה ממחלה שבה לקה אך הוא אינו מאבד תקווה לשוב ולראות.

האשם, שעמד במרכז כתבה של רשת הטלוויזיה "אל-ערביה", הוא אחד האנשים הפופולרים והאהובים ביותר במשרד. הטלפון בעמדת המודיעין שבה הוא יושב אינו מפסיק לצלצל וזכרונו המדהים אינו מטעה אותו כשהוא מפנה את המטלפן למחלקה הנכונה. האשם זוכה גם לכבוד מיוחד מהשרה מאג'דה אל-מסרי, שכן מתוך 180 עובדי המשרד לעניינים חברתיים הוא מחזיק במפתח המשרד.

  • עוד באותו נושא:
  • עיוורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully