וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח ברמת גן פרץ בצחוק בביהמ"ש

איילה חננאל

8.9.2009 / 18:00

בית המשפט קבע כי מעצרו של אוסקר אורן, שהסגיר עצמו אמש למשטרה, יוארך בשבוע. לטענת החשוד, בעל החנות ואחיו תקפו אותו והוא התגונן. בעבר הואשם ארבע פעמים בנשיאת סכין

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: איילת שולמן)

בית משפט השלום בתל אביב האריך אחר הצהרים (שלישי) בשבוע את מעצרו של אוסקר אורן, החשוד ברצח דותן נתאל מנגמי אתמול ברמת גן. אורן, תושב יפו בן 25, הסגיר את עצמו אמש למשטרה, לאחר שזו חיפשה אחריו במהלך היום. כאשר נכנס החשוד לאולם הדיונים ונשאל על ידי וואלה! חדשות כיצד הוא מגיב להאשמות, ענה בצחוק מתגלגל. הוא ניסה להסתיר את פניו בחולצתו, והמשיך בצחוקו.

מהדיון עלה כי אורן טען בחקירתו כי היה זה בעל החנות ואחיו שתקפו אותו ואף הציג חבלות על גופו שלטענתו נגרמו לו במהלך הקטטה. לטענתו, בעל החנות היה חייב לו מספר אלפי שקלים. המשטרה טענה כי לאורן ארבעה רישומים פליליים בגין נשיאת סכין. אחיו של בעל החנות שהיה שותף בחנות, טען בעדותו כי הסכום עליו התווכחו השניים עמד על 380 שקלים בלבד. בהארכת המעצר אמר החשוד, "הם תקפו אותי, כל האחים. זו היתה הגנה עצמית".

חברו הטוב של אורן, ששהה באולם הדיונים, סיפר כי הגיע לתמוך בו. לדבריו, "בביתו לא היה כסף, לאמו אפילו לא היה את הסכום כדי להגיע לבית המשפט". הוא הוסיף כי ידע שחברו עבד בחנות המדפסות, וכי הנרצח היה חייב כסף לשליחים נוספים. "הוא לא היה בחור אלים", סיפר החבר, "הוא מעולם לא הסתובב עם סכינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully