וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: "המשטרה מתנהלת באופן תמוה"

קובי מנדל

8.9.2009 / 16:35

שופטת בבית המשפט השלום בקריות נדהמה לגלות כי חשוד ששחררה הובא בפעם השנייה לבית המשפט לאחר יומיים. "אין לי אלא לתמוה על התנהלות המשטרה", כתבה

שופטת בית משפט השלום בקריות מתחה אחר הצהרים (שלישי) ביקורת נוקבת על התנהלות המשטרה בפרשת הרצח של שחר עמר בסוף השבוע בנשר. בעקבות הרצח, עצרה המשטרה את עמוס משה, תושב נשר בו 22 בחשד בחשד לתקיפת חברתו סמוך למועד הרצח. ביום ראשון האחרון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, אך שופטת בית משפט השלום בקריות, רמה לאופר, דחתה את הבקשה והורתה לשחרורו.

אתמול עצרה המשטרה את משה בפעם השנייה בעוון אותה העבירה. היום ביקשה המשטרה להאריך את המעצר פעם נוספת, בקשה שהעלתה את חמתה של השופטת לאופר. היא הורתה לשחרורו באופן מידיי, והורתה למשטרה להחזיר לחשוד סכום ערבות בסך 5,000 ש"ח.

בהחלטה כתבה השופטת כי "על החלטתי לשחרורו ביום ראשון לא הוגש כל ערער". לדבריה, "אין לי אלא לתמוה על התנהלות המשטרה. רוצה אני להאמין שהיא אינה פועלת בשרירות לב ובאפליה". השופטת הוסיפה כי "אין סמכות מעצר ללא צו שופט על אותה העבירה יותר מפעם אחת".

עורך דינו של עמוס משה, עו"ד רונן חליוה, אמר לכתב וואלה! חדשות כי השופטת קבעה כי תדון בעוד כשבועיים בבקשת מרשו לפיצוי על מעצר בלתי חוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully