וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סלע מודה כי הוא האנס הסידרתי

29.12.1999 / 9:34

טען כי אנס כנקמה על אונס שעבר בילדותו בשכונת התקווה

"אני האנס הסדרתי", הודה אתמול בני סלע לאחר שבועיים של שתיקה , והחל לשתף פעולה עם חוקריו. סלע הודה כי הוא האנס במרבית המקרים בהם קבעה בדיקת הדי.אן.אי שהוא האנס. בנוסף הודה במקרים נוספים של מעשי אונס לגביהם לא היו למשטרה ראיות נגדו. הודאתו של סלע בביצוע מעשים אלו תחסוך זימון הנאנסות למסדרי זיהוי ולחקירות נוספות. סלע טען כי ביצע את המעשים כנקמה על אונס שעבר בילדותו בשכונת התקווה.
סלע, שנתפס לפני כשלושה שבועות סירב להשיב לאורך כל התקופה לשאלות, למרות לחץ בלתי פוסק מצד החוקרים שניסו בין היתר לשבור את רוחו של החשוד בעזרת מפגשים עם אימו, אחיו, חברתו לשעבר, הוריו המאמצים ואנשים קרובים נוספים.
סלע, פרץ בבכי לאחר כל פגישה אך סירב להשיב לשאלות, אתמול כאמור נשבר סלע והחל לדבר.
סלע סיפר כי בחר את הנאנסות באופן אקראי. לדבריו לאחר שנתקל בהן ו"סימן" אותן, היה עוקב אחריהן ולומד את סדר יומן. בחלק מהמקרים פרץ לדירותיהן לפני האונס כדי ללמוד פרטים אודותיהן.
עוד טען סלע כי מעולם לא צילם את מקרי האונס, אלא בשני מקרים רק הניח את מצלמת הוידאו מול הנאנסות ובפועל לא צילם אותן. סלע נתפס לפני כשלושה שבועות בצפון תל אביב לאחר שניסה לתקוף צעירה, סיור מוצב במקום כדרך קבע כדי ללכוד את האנס הסדרתי לכד אותו לאחר מרדף קצר.
יומיים לאחר מכן התקבלו ביחידה המרכזית בתל אביב תוצאות בדיקות הדי.אן.איי של סלע שקשרו בוודאות בין סלע לאנס הסידרתי.
במחוז תל אביב מיהרו לכנס מסיבת עיתונאים בראשות מפקד המחוז ניצב שלמה אהרונישקי בה הכריזו על תפיסת האנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully