וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "נתניהו ביקר בחשאי במדינה ערבית"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.9.2009 / 14:43

האם נפתרה התעלומה להיעדרותו של ראש הממשלה? עיתון פלסטיני טוען כי רה"מ ביקר במדינה ערבית שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל. הדיווח לא קיבל אישור משום מקור אחר

על רקע השמועות סביב היעלמותו אתמול של ראש הממשלה בנימין נתניהו למשך שעות ארוכות, דיווח הבוקר (שלישי) העיתון הפלסטיני "אל-מנאר" מפי מקורות ערבים המוגדרים "מהימנים" כי נתניהו ביקר במדינה ערבית שאין לה יחסים דיפלומטיים עם ישראל, בה הוא נפגש עם נשיא המדינה ושני בכירים נוספים משתי מדינות ערביות נוספות ששהו בה.

על פי הדיווח, שלא קיבל אישור משום מקור אחר, לנתניהו התלוו לביקור גם היועץ לביטחון לאומי עוזי ארד ומזכירו הצבאי האלוף מאיר כליפי. המקורות מסרו לעיתון עוד כי הביקור נערך זמן קצר לאחר שמספר מדינות ערביות הביעו את הסכמתן לנרמל את יחסיהן עם ישראל. "נתניהו רצה לקיים את הביקור לפני בואו של השליח האמריקאי ג'ורג' מיטשל לאזור", הוסיפו.

על פי המקורות, נתניהו העביר לשני הבכירים הערבים שעימם הוא נפגש מסר למנהיגי מדינותיהם, בו הדגיש את הצורך בחיזוק התיאום הביטחוני במאבק באירן. המקורות אמרו עוד כי הביקור מהווה "פריצת דרך מוצלחת לזירה הערבית". כזכור, לאור חרושת השמועות שהתעוררה אתמול לאור היעלמות נתניהו, הודיעה לשכתו כי הוא ביקר במתקן ביטחוני במרכז הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully