וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בשרון: "מה שראיתי ידיר שינה מעיני"

איילה חננאל

8.9.2009 / 14:13

שופט בית משפט השלום בכפר סבא נחרד מהראיות שמסרה המשטרה בעניינו של עובד המוסד לדיור מוגן שחשוד באונס ארבע קשישות ששוהות במקום. מעצרו הוארך ב-10 ימים

איתי חסיד

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בית משפט השלום בכפר סבא האריך בצהרים (שלישי) בעשרה ימים את מעצרו של יעקב אברהם, תושב כפר סבא בן 55, שנעצר בחשד שאנס ארבע נשים במוסד לדיור מוגן באזור השרון. במשטרה ציינו בבוקר כי "קצין הביטחון של בית הדיור המוגן פנה לתחנת המשטרה ודיווח כי ישנו חשד שאחד העובדים במקום אונס חולה השוהה במוסד".

שופט בית משפט השלום, דוד גדול, ציין בהחלטת הארכת המעצר כי "לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ועיינתי במסמך נחה דעתי כי נוצר החשד הסביר הקושר את החשוד למעשים המיוחסים לו בבקשה. אין לי אלא להצטרף לדעתו של מורי ורבי פרופ' יעקב נאמן שאמר בהזדמנות אחרת כי כסדום היינו לעמורה דמינו, מה שראיתי ידיר שינה מעיני בלילות הקרובים, שכן אכן הדברים קשים וחמורים מאין כמוהם ועל בית המשפט לתת את מלוא הגיבוי למשטרה".

עוד ציין השופט כי "על בית המשפט לשתף את עצמו יחד עם המשטרה במלחמה עיקשת להדברת אותו טרור שהודגש אתמול מפי נשיאת בית המשפט העליון, טרור שחודר לכל מקומות חיינו וכאן המדובר במי שאנו מצווים על פי כל קנה מידה מוסרית לשמור על כבודם וצלם האנוש שלהם. בנסיבות אלו אני נעתר לבקשה ומורה על המשך המעצר".

בעקבות הדיווח של עובד המוסד נפתחה חקירה משותפת של המשטרה עם קצין הביטחון של המוסד, במהלכה אברהם נעצר. לאורך חקירתו עלה החשד לגבי ארבעה מקרי אונס של קשישות תשושות נפש השוהות במוסד ובמהלך חקירתו, הודה אברהם לטענת המשטרה בשלושה מתוך ארבעת המקרים. במשטרה ציינו כי נבדק החשד שאברהם ביצע מעשי אונס נוספים מעבר לארבעת המקרים שעליהם ידוע כרגע. "הנשים שאותן הוא אנס על פי החשד, הינן קשישות בגילאי 75-77, כולן מוגדרות תשושות נפשית, כמעט סיעודיות לגמרי וללא יכולת לדאוג לעצמן עצמאית ובעלות אפס יכולת התנגדות", אמר מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ שי אזולאי..

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully